Elämän ei ole tarkoituskaan olla helppoa
Kun mä katson ihmisiä kadulla, mä näen reilusti ylipainossa olevia ihmisiä ajamassa skuuteilla kauppaan hakemaan lisää epäterveellistä ruokaa mitä hänen ei tarvitse itse hankkia, kunhan vain hakee skuutilla tai mikä parasta tilaa kotiovelle. Tämä ihminen näyttää aina onnettomalta, hänellä on liikaa. Elämä on liian helppoa. Hän on poistanut kokonaan ihmisen tarkoituksen omasta arjestaan, mikä on pienien töyssyjen läpi kulkeminen jotta elämä voi tuntua joltain ja ennenkaikkea, kivalta.
Nämä samaiset ihmiset myös valittavat kuinka masentuneita he ovat, vaikka itse tekevät tätä.
Toisaalta kun katson jossain Afrikassa kyläläisiä kellä ei ole mitään muuta kuin vesi ja riisi, nämä ihmiset hymyilevät ja ovat onnellisia.
Kommentit (2)
Oletko huomannut, miten tunnet itsesi heti paremmaksi ihmiseksi, kun keskityt muiden ihmisten vikojen ja virheiden tarkkailuun?
Kun luin otsikon kuvittelin, että otat kantaa siihen, kun paha uusi hallitus uhkaa vähentää työttömien etuja ja saada heidät hakeutumaan nopeammin töihin.