Olitko sittenkin korvaamaton? Keskustelua työelämästä.
Jäikö hommat hoitamatta, kun lähdit? Eikö YT:t ratkaissutkaan ongelmia? Kertomuksia siitä, kun työntekijän panosta ei pystytty korvaamaan.
Kommentit (6)
Tydligen. Man har aldrig bytt jobb p.g.a samarbetsförhandlingar, men då man reflekterar över företagen som man lämnde i Finland, har 2/3 gått i konkurs efter det.
Mulle tuli monen vuoden jälkeenkin kyselyitä yhdestä erikoisalasta, mitä en ollut enää aikoihin hoitanut ja olin jo siirtynyt toisen asiakkuuden pariin. Oli aika hankalaa, kun "konsulttitöissä" ei saa käyttää aikaansa mihinkään, mitä ei voi/saa kirjata tuntikirjausjärjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli monen vuoden jälkeenkin kyselyitä yhdestä erikoisalasta, mitä en ollut enää aikoihin hoitanut ja olin jo siirtynyt toisen asiakkuuden pariin. Oli aika hankalaa, kun "konsulttitöissä" ei saa käyttää aikaansa mihinkään, mitä ei voi/saa kirjata tuntikirjausjärjestelmään.
Osaajapula, monella alalla.
En. Hyvin nuo kollegat ovat hommat hoitaneet, vaikka olen ollut vuoden saikulla. Vaikka pari vuotta sitten siltä tuntuikin, kun yritin tehdä yksin kaikkien työt, kun oli pari kollegaa saikulla pitkään. Ainoa mikä on muuttunut, niin meitä on nyt enemmän tekijöitä, eli pienempi todennäköisyys jäädä yksin, jos joku sairastuu.
Jäi hoitamatta kun sairastuin. Jouduin myös lopettamaan yritykseni.
Olin. Hoidin yrityksen somea joka jätettiin lähtöni jälkeen ilman tekijää. Nyt yrityksen somessa on 9 kk vanhat postaukseni edelleen uusimpana. Harmittaa, kun aikanani yrityksen some kasvoi hyvää vauhtia ja myyntikanavana oli toimiva.