Mies on ruvennut haisemaan pahalta. En tiedä liittykö ikään mutta sellainen sipulimainen vahva hien haju joka tarttuu myös lakanoihin ja nojatuoliin
Tunkee dödön läpikin. En halua enää seksiä koska mies haisee. Ja inhottaa nukkua kun se haju on peitossa.
Eikä kyse ole minun vainoharhaisuudestani vaan lapsikin on sanonut hyi iskä haisee.
Kommentit (36)
Mun mies haisee aina hyvältä vaikka olisi hikinen.
Lääkäriin ja verikokeita. Monet krooniset sairaudet saa aikaan epämiellyttävää hajua.
Kohta säkin alat haisemaan kun vaihtarit alkaa.
Miesten vaihdevuodet. Syökö jotain lääkkeitä? Jotkut lääkkeet aiheuttavat imelää hajua.
Hän syönee jotain lisäravinnetta tai luontaistuotetta.
Onko verensokereita kontrolloitu?
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin 40 vuotta täytettyäni miehenä että en tykkää hajusta joka minusta lähtee nykyisin. juurikin tuo sipuli voisi olla hyvä kuvaamaan sitä. Kakkikin haisee nyt erilaiselta ja kummalliselta. Miten se ikä muuttaa hajua noin kovasti. En kyl halua mitään keinotekoisia dödöjä käytää. Tietysti toi on pientä miltä eteläisestä maapallon puoliskosta tulevat haisee, koska niilläpä vasta voimakkaat ödörit on.
Oma mieheni on 46 ja tämä hajuongelma alkoi ilmetä muutama vuosi sitten. Ap
Tarkennusta vielä että olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja tämä hajuongelma on suhteellisen uusi. Ap
shampoo vaihtoon ja sillä sitten pesee myös naamansa
likaantuuko tyynyliina rasvaiseksi aiemmin kuin ennen, haiseeko kaulukset.
Haiseeko nenäpielet ja korvantaustat....Taitaa olla vanhenevien ukkojen ongelma.
Onkohan sun mies sairastanut tietämättään vyöruusuinfektion? Mulla alue parantuessaan alkoi tuoksua niin kamalan voimakkaalle sipulille, että haju tunkeutui jopa vaatteidenkin läpi ja leijuin sitten metrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Tarkennusta vielä että olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja tämä hajuongelma on suhteellisen uusi. Ap
Nämä sun tarkennukset tekevät provoistasi vain entistäkin epäuskottavampia.
Näin käy kaikille vanhoille kääville siinä neljänkympin tietämillä.
Se vanhan äijän haju on merkki siitä, että pitää vaihtaa mies freshimpään.
Keski-iässä niin miehen kuin naisenkin haju muuttuu eikä hyvään suuntaan.
Mun mies on 55- vuotias raksatyöntekijä eikä haise. Tietysti töissä hikoilee mutta ei mitään ihme hajuja mitä ei pesemällä saa pois.
Ruokavalio vaikuttaa.