mä testasin tänään plussan, LA menee elokuulle, esikko 11/05, onko muita kakkosen odottajia?
Kommentit (12)
esikoinen loppuvuodesta 2005 syntynyt ja toisen LA ensi kesänä?
Olisi kiva päästä samassa tilanteessa olevien kanssa keskustelemaan:)
Moi Axe!
Mitä kuuluu? Onko teidän vauva nyt pari kuukautta vanha?
Tosiaan, toinen toiveissa ollut ja plussaa tuli:)
Joo, reilu 2kk on, syntyi 05.10, h40+0. Kokoa oli 3700g/52cm. Synnytys sujui hyvin, kaverit kätilöinä;)
Lonkkalasta saatiin pois 2½ viikkoa sitten ja hyvin on neiti tottunut heiluttelemaan itseään. On ollut todella " helppo" tapaus, ei juurikaan itke ja yöllä on syönyt jo useamman viikon vain kerran :)
Vauvakuumetta alkaa mullekin jo pukkamaan... ;) Meillä isä jää kotiin ens syyskuussa ja mä ajattelin mennä vuodeksi töihin, jos sitä vaikka sit sais jäädä uudestaan kotiin!:) Jos tyttö olis ollut hankalampi, niin ääni kellossa vois olla aivan erilainen, mutta tää on tuntunut todella hyvältä!
Menikö teillä kauan nyt pikkukakkosen tärppäämiseen?
Hyvä suunnitelma:) Toinen ilmoitti tulostaan hyvinkin nopsasti, tosin imetän vielä hiukkasen..
synnytit varmaan naistenklinikalla vai Jorvissa?
Axen vanavedessä kiirehdin onnittelemaan,ihania uutisia!!
Hönttä ja murut
Kaksi testia on tehty, kummatkin nayttaneet niin hailakkaa viivaa, etta tuntuu pahaenteiselta. Huomenna testaan kolmannen kerran, silloin tulee 1 vko ekasta testauksesta. Esikoinen syntyi marraskuussa 05 ja taman toisen laskettu osuisi elokuuhun. Toivotaan, etta huomenna olisi vahvemmat viivat. Onnittelut sinulle plussasta!
Pilkku kp 38
Kiva kuulla kuulumisiasi! Aiotko pinoutua Odotus-puolella Elokuisiin? Sieltä olis helppo käydä vakoilemassa;)
Kuttulassa kiirii tieto plussaamisestasi joten päätimpä minäkin tulla onnittelemaan!
Kuumetta ilmassa itse kullakin....=D
Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin! Tarrasukkia ja enkeleitä vaaville!
Soffu ja poika 5kk+
No niin, nyt kai sita uskaltaa sanoa olevansa raskaana. Viiva alkoi piirtya heti ruutuun, viimeksi sai oikein tihrustaa. Laskettu aika olisi menkkojen mukaan 11.8. mutta tuntuu silta, etta hedelmoittyminen olisi tapahtunut normaalia myohemmin.. Makin imetan viela esikoista, mutta olisi tarkoitus vieroittaa tassa lahitulevaisuudessa.
Pilkku
Turvallista odotusta loppuun asti!!!
Myös minä tulin toivottelemaan :)
T:Neiti21 kera tyttöjen
A & Kirppu-neito 2+kk