Mitä olet unohtanut stressin tai kiireen takia?
Minä ostin tänään kaupasta eväspatongin ja limun. Limu oli kädessä kun maksoin. Se patonki unohtui kassalle. En kestä enää omaa hajamielisyyttä. Minulla on töissä kamala, ihan järkyttävä stressi, kun porukkaa on niin paljon lomalla. Kun olen määräaikainen, pelkään edes nostaa esiin, etten voi tuurata kolmea ihmistä samanaikaisesti. Tuntuu että kaikki puhelutkin kääntyy minulle vastattavaksi. Hajamielisyys vaivaa joka ikinen päivä!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kun on kova stressi ja paine töissä, teen amatööritason mokia. Ja sekös ruokkii lisää stressiä ja painetta jne.
Olet asian ytimessä. Kun olin välitason johdossa, olin jatkuvasti ylivirittyneessä mielentilassa. Sitten tuli tehtyä amatöörinäisiä virheitä ja unohtuisia. Totesin, että olen huono kestämään esim. talouspaineita. Siinä yrityksessä oli lähes mottona että tulos tai ulos. Lähdin omasta vapaasta tahdosta työhön, jossa en vastaa strategioista tai liiketaloudellisesta tuloksesta. Omalta ja pienen tiimini osalta toki vastaan edelleen, mutta en miljoonan euron tasolla enkä kanna kokonaisvastuuta, koska se repii aivot riekaleiksi.
Olen toivoton aamulla, jos on kiire. Kerran meikkasin kajalit vain toiseen silmään. Kun menin töissä vessaan, säikähdin peilikuvaa.
Alan yleensä säheltää, jos on kova stressi. Tavaroita putoaa kädestä. Paperilaput katoaa. Ajoin betoniporsaaseen googlatessani autohuollon osoitetta. Eipä mennyt huoltoaika hukkaan, kun tuli puskuriin korjattavaa ja auto jäikin sitten sinne moneksi päiväksi.
Lähes päivittäin vähän kaikenlaista. Esim. laitoin yksi ilta saunan lämpiämään ja unohdin oven auki. Eilen jäi puolet märistä pyykeistä pyykkikoneeseen. Töissä en ole vielä onneksi pahemmin mokannut.
Mulla on käynyt sama moka. Olin vielä töissä ihmisten parissa ja kesken työpäivän vasta tajusin, että voi apua, mulla ei ookaan rintsikoita! Olisin halunnut vajota maan alle sinä päivänä...