Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityistämisagenda "sosialismin purku" kapitaali-imperiumin pudotuspeli

Vierailija
03.07.2023 |

Yksityistämisagenda "sosialismin purku" kapitaali-imperiumin pudotuspeli

Kapitaali-imperiumin rahan kirkko pyrkii yksityistämään kaikki maapallon resurssit kaverikapitalistien globaaliksi pelikentäksi, jonka jälkeen alkaa pudotuspeli, jossa tämä kaikki päätyy yhä harvempien viimekädessä superrikkaiden miljardöörien omistukseen. Raha on valtaa, joten myös päätäntävalta päätyy yhä harvemmille. Pian olemme maamme ja luonnonvarat omistavien maaorjia, pakkotyössä ja vuokrasuhteessa heillä hengissä pysymisen ehtona. Näin tämä kapitaalinen pyramidipuhallus etenee monilta yksille. Äärimmäisen antikristillinen mammonan epäjumalanpalvojien epäarvoistava suunnitelma itsestään isästään perkeleestä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous ei koskaan ole niin hyvässä kunnossa oikeistodystopiassa että huono-osaisten, köyhien ja pienituloisten hyvinvointipalveluihin olisi varaa. Porvarin taskut ovat pohjattomat, eikä niiden housujen lahkeesta valu. Robin Hood taru kertoo miten Prinssi Juhanan Nothingham toimii, se on antikristuksen antikristillinen mammonanpalvojien valtakunta itsestään isästään perkeleestä, jossa Kristuksen lähimmäisenrakkaus ei toteudu vaan se toteuttaa eriarvoisuuteen ja riistoon perustuvaa monilta-yksille varastamista, siis pyramidihuijausmainen pudotuspeli, jossa pyramidin huipulla voittaja kaikennäkevän silmän loisteessa. Itsekkään narsismin ja luonnevikaisen psykopatian huipentuna minä-minä, mulle-mulle, mun-mun. Eläin ja peto meissä liskoaivoin omaa etua yksinomaan ajaen.

Vierailija
2/2 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tulee hyvä jäsen itkukuoroon, joka esiintyy sitten joka päivä minun majesteettisuudelleni. Vähän nöyryyttä ehkä ensiksi koulutan sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi