Luojan kiitos minulla ei ole tuollaisia tissejä, sanoi kaveri minulle
Omani on täydelliset ja kauniit, sanoi hän.
Siinä oli mukava saunahetki. Ei ollut edes ensimmäinen kerta kun sanoi. Miksi ihmeessä??
En ollut koskaan näistä kärsinyt, mutta näiden heittojen jälkeen olen käynyt miettimään jopa korjausleikkausta 🥲
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tuttava, joka vähän väliä sanoo, että että hän on ylpeä näistä upeista pienistä rinnoista. Gynekologikin kehui. En ikinä haluaisi tuollaisia jotka sulla on. :O. Rumat.
Eli oikeasti häntä vaivaa omien rintojensa pienuus ja häpeää niitä. Muuten hän ei puhuisi tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti kompura sun kaverisi.
Ainakin vaikuttaa häijyltä, tyhmältä ja lapselliselta. Mullakin oli ystävä, jolle mun rinnat olivat punainen vaate (isot rinnat on, tosin kommentoi myös isosta mahasta). Ei mun tarvinnut jäädä kuuntelemaan tuollaisia juttuja, ei mitään ystävän käytöstä. Harmi vaan, että oltiin oltu aiemmin hyvät ystävät pitkään.
Oisko kuvaa laittaa tisseistä? Voitas mennä ehkä treffeille ja panemaan metsään :D
Ilmeisesti Ap:lla on sitten isommat tissit, joiden viemästä huomiosta kateellinen kaveri nälvii. Ilmeisesti Ap:n persoonallisuuskin on paljon viehättävämmällä tasolla. Jotain kateellista nillitystä tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti kompura sun kaverisi.
Ainakin vaikuttaa häijyltä, tyhmältä ja lapselliselta. Mullakin oli ystävä, jolle mun rinnat olivat punainen vaate (isot rinnat on, tosin kommentoi myös isosta mahasta). Ei mun tarvinnut jäädä kuuntelemaan tuollaisia juttuja, ei mitään ystävän käytöstä. Harmi vaan, että oltiin oltu aiemmin hyvät ystävät pitkään.
Itse en koskaan arvostellut hänen ulkonäköään enkä muutenkaan.
Todella loukkaava kommentti tosiaan, koska monelle naiselle juuri rinnat ovat se arka kohta ruumiissa muutoinkin.
Mikä teitä naisia vaivaa? Aina on pakko kommentoida toisten ulkonäköä sanomalla jotain loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tuttava, joka vähän väliä sanoo, että että hän on ylpeä näistä upeista pienistä rinnoista. Gynekologikin kehui. En ikinä haluaisi tuollaisia jotka sulla on. :O. Rumat.
Aika ohutta on oleminen, jos elämä on vain rintojen koosta kiinni.
Tokaise kaverille, että "pistä silmät kiinni tai katso muualle, jos mun tissit sinua häiritsee"
Kaverillani on erinomaiset tissit ja nuorempana myös jatkuva tarve mainita asiasta. Kompensoi sillä kompleksiaan siitä, että koki naamassaan olevan parantamisenvaraa.
Ihminen, jolla ei ole melkoisia henkisiä ongelmia, ei päästä tuollaisia aivopieruja. Täydellistä kyvyttömyyttä asettua toisen asemaan.
Oma kaverini oli ja on tuota lukuun ottamatta ihana ihminen. Helpotti kun tajusi, että vika ei ole minun tisseissäni, vaan hänen naamassaan :D
Ikä tuo viisautta, ainakin joillekin.
Mulla oli kanssa tällainen kaveri, ei tosin kovin kauaa. Aina kehui itseään muiden kustannuksella, haukkui mun ulkonäköä suoraan. Kerran sit viimeinkin sanoin vastaan, kun hän sanoi suoraan, että on onnellinen ettei hänellä ole sellaista kroppaa kuin minulla. No, olin sitten itse kanssa lapsellinen ja sanoin että niin mäkin olen onnellinen että mulla on tiimalasivartalo eikä tuollaista tuulennussimaa pystysuoraa heinätankoa kroppana. Siihen se kaveruus päättyikin, koska ei kaverit käyttäydy toisiaan kohtaan noin, enkä mä halunnut muuttua hänen kaltaisekseen että aletaan kilpaa haukkua toisiamme. Naiset on ainakin aina tällaisia - usein saatetaan olla mukamas kohteliaita, mutta halutaan loukata toista. Esim. mun kaveri sanoi "Sulla on ihanan hyvä itsetunto - mä en ikinä kehtaisi pitää mekkoa jos mulla olisi tuollaiset jalat kuin sulla". Ihan oikeasti aikuiset ihmiset, älkää haukkuko toisen ulkonäköä. Sillä voi tehdä isoa vahinkoa.
On kateellinen kun sulla on upeammat tissit. Älä ole moksiskaan.
Kehorauha se pitää olla saunassakin!
Voitko laittaa kuvan niin tutkitaan tarkemmin 🤔
Itse en olisi tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa enää. Selkeästi haluaa vaan lytätä sinua ja nostaa itseään jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole kaverisi. Hän on vihollisesi. Poista hänet elämästäsi välittömästi. Hän haluaa loukata sinua ja viedä itseluottamuksesi. Ei sellaisia tarvitse eikä varsinkaan kannata pitää elämässään millään muotoa. Juokse karkuun.
Todennäköisesti hänellä itsellään on oikeasti erittäin huono itsetunto jota hän yrittää korjata sairaalla tavalla, eli sinua lyttäämällä. Älä usko mitään millä hän on loukannut sinua. Suoraan sanottuna hän kuulostaa mielisairaalta, ei järjissään oleva tuollaisia sano toisille.
Kavala tyyppi. Ei kukaan kohtele toista ihmistä noin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä naisia vaivaa? Aina on pakko kommentoida toisten ulkonäköä sanomalla jotain loukkaavaa.
Alkoi sataa ja poikaystävän naispuolinen kaveri sanoi, että häntä ei haittaa kun hänen ei tarvitse käyttää meikkiä. Mä peitin tuohon aikaan meikillä ihosairautta ja tulkitsin, että kommentilla tarkoitettiin minua.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoiko gynekologi rintojen ulkomuotoa?
Miksi hlvetissä?
Korkeintaan tutkimus rintasyövän varalta on ok.
Oisit sanonu sille; luojan kiitos että mulla ei oo tommosta lerppamunaa, katoppa tässä sulle kunnon jorma.
Tämä. Käsittämätöntä, että kukaan pohtii niin tarkkaan toisen yksittäisiä ruumiinosia, edes miehet naisten. Ihminen on aina kokonaisuus, mutta jos tarvii esineellistää toinen se kertoo vaan siitä toisesta.
Esim isorintainen ei koko aikaa mieti kehoaan. Siksi on syvästi häiriintynyttä jos joku toinen miettii kehoa joka kuuluu vaan kantajalleen. Ap älä enää sauno tuon kanssa.
On varmasti harmia tuontyyppisestä henkilöstä muutenkin, joten ota etäisyyttä.