En mene festareille arvojen takia, vaan kuuntelemaan musaa
Onko muilla festareilla kuin Provinssi Rockilla joitain arvoja, jotka on kutsuttujen hyväksyttävä? Oudolta tuntuu. Ja mitkä nämä Provinssin arvot sitten ovat? Löytyykö linkkiä?
Kommentit (24)
Niin minäkin. Mutta voin jättää menemättä väärien arvojen takia. Jos feastari esim. alkaisi vetämään hakaristilippuja salkoon, jättäisin menemättä, vaikka miten hyvää musiikkia olisi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat liput olet sitä mieltä että sukupuolia on lukuisa määrä
No niin, tähän loppui ko. festareilla käynti. Tehkööt mitä lystäävät, kunhan eivät itke tukien perään.
Olen käynyt muutaman kerran nuorena festareilla ja nyt en edes ajattelisi mennä sellaisille. Lähinnä se johtuu festariporukasta, eli en todellakaan jaksaisi katsoa enää mitään känniläisiä rumia ihmisiä, jotka huutavat ja heiluvat olevinaan musiikin mukana. He ovat kuin eläimiä. Musiikkikaan ei ole välttämättä mitään kovin hyvää, vaan keskinkertaisesti ja kiireellä vedettyä tusinatavaraa.
Boikottiin vaan tämmöiset festarit - tai sitten voisivat rehellisesti muuttaa 'festarit' tiettyjen puolueiden nuorisojärjestöjen kesätapahtumaksi.
Onneksi kävin festareilla 80-luvulla. Olin silloin alle 20-vuotias. Festareilla oli kivaa, ei ollut tällaista sairasta hapatusta niinkuin nykyään. Olen todella onnellinen, että olen saanut kokea aitoutta 80-luvulla, sitä ei nimittäin ole enää. Miehet oli miehiä ja naiset naisia, pojat olivat poikia ja tytöt tyttöjä. Ei ollut tätä sairautta millä yritetään sekoittaa nuorten päät nykyään. En ihmettele yhtään, että on niin paljon mielenterveysongelmia. Lapsillekin tuputetaan tätä sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän lähes kaikki festarit allekirjoita nuo samat arvot.
Ai että pojilla voi olla pimppi? :D On siinä arvoja kerrakseen.
Tällaiset festarit saa jäädä väliin, jossa tuputetaan omaa aatetta vieraille
Muutenkin nuo yritysten arvot on pääosin ihan diibadaabaa, mutta sen ymmärtää pörssiyrityksillä. Jollain provinssirockilla on ihan turhaa mitään arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tähän loppui ko. festareilla käynti. Tehkööt mitä lystäävät, kunhan eivät itke tukien perään.
Hailee vaket mene. Sinusta ei tuet riipu. Mitä muuta sulle kuuluu.
Voi olla, että muusikkojen maailmankuva ja arvot eroaa Juha Mäenpään vastaavista.
Meni maine nyt sitten kerralla uusiksi. Pitäisi nimikin vaihtaa vaikka Propimppipoikarockiksi. Pitäähän sen nimenkin kuvastaa arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset festarit saa jäädä väliin, jossa tuputetaan omaa aatetta vieraille
Kiva kun kerroit. Jätä vaan hyvä ihminen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että muusikkojen maailmankuva ja arvot eroaa Juha Mäenpään vastaavista.
Saattaapa provinssin esiintyjien arvot erota myös lastentarhojen pimppipoika arvoista.
Provinssirock ei itse allekirjoita omia arvojaan, koska syrjii ihmisiä mielipiteiden vuoksi. Vähän huvittavaa vedota tasa-arvoon, jos samaan aikaan itse syrjii perustuslain vastaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joka festarilla tarjolla samaa paskamusiikkia
Hyvä kun kerroit.
Miksi vtussa joka paikkaan pitää tunkea politiikkaa? Eikö siltä pskalta saa olla rauhassa missään.
Ei politiikkaa festareille, ei kirkkoon, ei kesätapahtumiin, erityisesti ei firmoihin, ei hammaslääkäriin, ei ruokakauppaan.
Esim ei minulla ole mitään sateenkaariväkeä vastaan, eläköön kukin muutenkin miten haluaa muita vahingoittamatta. En vaan tahdo nähdä aatteita, lippuja, kylttejä, blokkaamista jne yhtään missään. Kaikki tällainen tulee nykyään korvista, kun ei voi edes kauppaan mennä ilman että joku julistaa taas jotain poliittista mielipidettään.