Mikä joitakin ihmisiä vaivaa?
Jos ajaa vaikka autolla esim. kaupan parkkipaikkaan niin viereisessä autossa olevat tuijottavat. Mikä on niin ihmeellistä että pitää kyylätä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Massiivisen obeeseja usein tuijotetaankin.
?
Kaunis ilmaisu, selviää googlettamalla.
Olen kylläkin hoikka, en läski.
Ne on niitä ikäviä kaiken arvostelijoita. Tekisi mieli joskus irvistää tuollaisille.
Joskus tuijotan ajatuksissani johonkin suuntaan ja havahdun siihen, että katson johonkin ihmiseen päin. En tavallaan katso mitään, olen vain ajatuksissani.
En tiedä miksi jotkut tuijottaa tahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuijotan ajatuksissani johonkin suuntaan ja havahdun siihen, että katson johonkin ihmiseen päin. En tavallaan katso mitään, olen vain ajatuksissani.
En tiedä miksi jotkut tuijottaa tahallisesti.
Lännenkatse.
Katson silmiin että painaisit katseesi maihin.
Koska olen johtajatason soturi.
Muut painaa katseensa maahan tai se on haaste. Älkää ihmeessäkään katsoko takaisin tai uhmaatte kunniaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä ikäviä kaiken arvostelijoita. Tekisi mieli joskus irvistää tuollaisille.
Näytä ennemmin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole moista käytöstä huomannut, onkohan sulla vaan joku luulo että sinua tuijotetaan.
No oletko huomannut että olet eri henkilö kuin ap?
Jätitkö autosi taas invapaikalle?
Aivovauriota mäkin veikkaan tai jos olet jonkun gang stalkingin kohde? Googlaa, jos et tiedä mitä tarkoittaa.
Tai huhujen kohde? Jos et tiedä mitä voisi olla on varmaan valheita liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole moista käytöstä huomannut, onkohan sulla vaan joku luulo että sinua tuijotetaan.
No oletko huomannut että olet eri henkilö kuin ap?
Minä en ole henkilö a, enkä usko, että häntä seurataan ja maalitetaan, vaikka hieman outoa pyörimistä olen huomannut hänen ympärillään.
Jotkut vain ovat vapaa-aikanaan ns. ihmisten ilmoilla "katselemassa ihmisiä", eivät tajua tuijottavansa.
Kaunis ilmaisu, selviää googlettamalla.