Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys kuuluu: Miksi kansanedustajien ja ministerien pitää päästä ilmaiseksi festivaaleille?

Vierailija
02.07.2023 |

Kyseinen kansanosa on kaikilla mittapuilla hyvätuloista ja varaa maksaa lippunsa itse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilmaislippuja ja kutsukortteja jaetaan näille vip-telttoihin syömään ja juomaan? Mitä ja ketä tässä voidellaan ja miksi?

Vierailija
2/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluaisi edes tietää, ketkä kaikki silmäätekevät ym. saa ilmaislippuja millekin keikoille, urheilutapahtumiin ja musiikkikekkereille. Tulisi vain paha mieli, kun itse pienituloisena maksan omasta pussistani kaikki tuollaiset riennot.

Pahinta musta olisi kuulla, kuinka moni jättää vieläpä saapumatta paikalle saatuaan vippilipun jonnekin supersuositun artistin loppuunmyydylle keikalle tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannakin sai

Vierailija
4/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannakin sai

Mutku Sanna, mutku Sanna, mutku Sanna byääh, byääh, byääh

Vierailija
5/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mutta rakastan se Ahhh ihana Sannakin kaikki festarit läpi oman pääministerikautensa aikana.

Vierailija
6/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita Provinssille kun niitä jakaa?

Vierailija
7/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi edes tietää, ketkä kaikki silmäätekevät ym. saa ilmaislippuja millekin keikoille, urheilutapahtumiin ja musiikkikekkereille. Tulisi vain paha mieli, kun itse pienituloisena maksan omasta pussistani kaikki tuollaiset riennot.

Pahinta musta olisi kuulla, kuinka moni jättää vieläpä saapumatta paikalle saatuaan vippilipun jonnekin supersuositun artistin loppuunmyydylle keikalle tms.

Ihmisillä on oikeus tietää! Me olemme se oikea työnantaja, joka nuo on valinnut!

Vierailija
8/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastaus siihen on, ketä kiinnostaa? Joku kälyinen festarilippuko on joillekin joku merkittävä keskustelunaihe?

Mutta tässä ajattelussa kulminoituu aika hyvin se monesti suomalaisista käytetty sanonta, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, että naapuri ei saa viittäkymmentä euroa.

Vierailija
9/9 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vastaus siihen on, ketä kiinnostaa? Joku kälyinen festarilippuko on joillekin joku merkittävä keskustelunaihe?

Mutta tässä ajattelussa kulminoituu aika hyvin se monesti suomalaisista käytetty sanonta, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, että naapuri ei saa viittäkymmentä euroa.

Veronmaksajana maksan kansanedustajan palkan joten kiinostaa