Kysymys kuuluu: Miksi kansanedustajien ja ministerien pitää päästä ilmaiseksi festivaaleille?
Kyseinen kansanosa on kaikilla mittapuilla hyvätuloista ja varaa maksaa lippunsa itse.
Kommentit (9)
Mä en haluaisi edes tietää, ketkä kaikki silmäätekevät ym. saa ilmaislippuja millekin keikoille, urheilutapahtumiin ja musiikkikekkereille. Tulisi vain paha mieli, kun itse pienituloisena maksan omasta pussistani kaikki tuollaiset riennot.
Pahinta musta olisi kuulla, kuinka moni jättää vieläpä saapumatta paikalle saatuaan vippilipun jonnekin supersuositun artistin loppuunmyydylle keikalle tms.
Vierailija kirjoitti:
Sannakin sai
Mutku Sanna, mutku Sanna, mutku Sanna byääh, byääh, byääh
Vaikea sanoa mutta rakastan se Ahhh ihana Sannakin kaikki festarit läpi oman pääministerikautensa aikana.
Valita Provinssille kun niitä jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluaisi edes tietää, ketkä kaikki silmäätekevät ym. saa ilmaislippuja millekin keikoille, urheilutapahtumiin ja musiikkikekkereille. Tulisi vain paha mieli, kun itse pienituloisena maksan omasta pussistani kaikki tuollaiset riennot.
Pahinta musta olisi kuulla, kuinka moni jättää vieläpä saapumatta paikalle saatuaan vippilipun jonnekin supersuositun artistin loppuunmyydylle keikalle tms.
Ihmisillä on oikeus tietää! Me olemme se oikea työnantaja, joka nuo on valinnut!
Ja vastaus siihen on, ketä kiinnostaa? Joku kälyinen festarilippuko on joillekin joku merkittävä keskustelunaihe?
Mutta tässä ajattelussa kulminoituu aika hyvin se monesti suomalaisista käytetty sanonta, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, että naapuri ei saa viittäkymmentä euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaus siihen on, ketä kiinnostaa? Joku kälyinen festarilippuko on joillekin joku merkittävä keskustelunaihe?
Mutta tässä ajattelussa kulminoituu aika hyvin se monesti suomalaisista käytetty sanonta, että suomalainen maksaa vaikka satasen siitä, että naapuri ei saa viittäkymmentä euroa.
Veronmaksajana maksan kansanedustajan palkan joten kiinostaa
Miksi ilmaislippuja ja kutsukortteja jaetaan näille vip-telttoihin syömään ja juomaan? Mitä ja ketä tässä voidellaan ja miksi?