Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin naisystäväni kiroilemaan vähemmän?

Vierailija
01.07.2023 |

Ei jotenkin kauhean kivaa, kun nainen kiroaa tilanteessa kuin tilanteessa rumasti melkein millä tahansa sanoilla. Sen lisäksi, että asia ei ole itsestäni kivaa, niin luulen, että tämä auttaisi häntä myös työelämässä. Hän on yliopistokoulutettu ihminen, ja nykyisellään ihan suht arvostetussa ja vastuullisessa tehtävässä, johon siirtyi jokin aika sitten. Edellisessä tehtävässä hän työskenteli junttimiesten kanssa, eli seurassa oli varmasti tapana kirota kovasti, mutta nyt seura on erilaista tässä uudessa tehtävässä, ja kiroilu luultavasti herättää pahennusta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suun peseminen saippualla auttoi ennenkin. 

Vierailija
2/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, oikeasti. Poistu jonnekin takasuuntaan. Toki voit ilmastointiteippiä kokeilla, mutta se saattaa johtaa viranomaistoimiin, joissa pääset eristetyiksi naisystävästäsi vain muutamaksi vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas tosi laatunainen taas...

Vierailija
4/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan vässykkä kiltisti hiljaa, kun olet naises valinnut. Ihan kummallista lieroilua tuommonen, että ensin isketään omapäinen nainen ja sitten pikkuhiljaa koitetaan alistaa jokski hemmetin hiireksi. 

Vierailija
5/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro purkkiin jokaisesta kirosanasta ja sinä pidät rahat.

Tai sitten miehistyt ja sanot että et jaksa enää moista roskaa kuunnella, adios! Suloisempia naisia on maailma täynnä.

Vierailija
6/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kiroilen joskus tai jossakin seurassa ihan kauheasti. Töissä en koskaan, mikä tuntuu jotenkin ihan ihmeelliseltä, koska en vapaa-ajallakaan mitenkään omasta päätöksestäni kiroile vaan se vain tulee.

Olenkin ajatellut, että kiroilen silloin kun olen stressaantunut ja sellaisessa seurassa, että minulla ei ole ihan rento ja hyvä siinä olla. Että jotenkin otan koviksen roolin, ettei herkkyyteni näkyisi. Toisaalta, joskus yksin kävelyllä kukkia ihastellessani kuulen ajatukseni, että "onpa siinä helvetin nätti rehu". Yksin luonnon keskellä en kuvittelisi olevani kovin stressaantunut.

Eipä siihen toisen ihmisen kiroilemiseen oikein muuten voi vaikuttaa, kuin kiinnittämällä jotenkin nätisti henkilön oma huomio siihen, miten rumalta ja juntilta se kuulostaa. Minulla ainakin tulee olo, että olen säälittävä puliakka roskiksesta kaivettu tupakannatsa huulessa, kun kuulen oman kiroiluni. On kiroiluni selvästi vähentynyt, mutta vieläkin tietyissä tilanteissa puhun äkkiä kuin tukkijätkä ja saan hävetä itseäni.

Vierailija
7/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voitko olla kiroilematta?"

Vierailija
8/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä huolinut paljon kiroilevaa miestä. Tottakai joskus saa päräyttää voimasanan, jos jotain ikävää sattuu, mutta jos kirosanoilla pitää höystää keskustelua, niin ei kiitos, kiroilkoot jonkun toisen kanssa.

Vierailija
9/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat

Vierailija
10/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea aihe. Meillä toisinpäin, naisena en haluaisi enkä jaksaisi kuunnella miehen kiroilua. Asiasta olen sanonut monta kertaa.

Vierailija
11/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan vaan koittanut keskustella asiasta? Kiroilija on yleensä turhan hölöttäjä, koska eihän painava sanottava voimasanoja kaipaa, joten itse tuskin jaksaisin kuunnella tyttöystävääsi vaikka vähentäisi kiroilua mutta makunsa kullakin.

Vierailija
12/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoita hänen puhetta ja anna hänen kuunnella sitä.

Vierailija
13/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä joku näistä vaihtoehdoista: stressiä, turhautumista, työkiireitä, tuskaisuutta ja liian monta rautaa tulessa? Laihduttaa liikaa, verensokeri menee alas? Alkoholi vai e-pilleri? Suorittaa (suorittaja?), siivoaa, remontoi ja puunaa? Oletko sanonut että et voi kuunnella niin paljon kiroamista. Eroko vai löytyykö joku päivä ratkaisu asiaan? Pitkään jatkunut teini-ikä..? Onko liikaa sosialisointia hänellä joka vie voimat ja sitten sanat lentävät ilmaan.

Vierailija
14/18 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väsynyt? Ja väsyneenä kiroilee vai ihan pirteänäkin.

Vierailija
15/18 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro näkemiin.

Vierailija
16/18 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihmisten pitäisi kiroilla enemmän. Jos se vaikka helpottaisi... Maanantaisin on vielä tavallista enemmän kireä hermoista porukkaa. Näkee että on kaadettu viikonloppuna. Ärkele.

Vierailija
17/18 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaise että "ole prkl kiroilematta"

Vierailija
18/18 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt suoraan, että oletko huomannut miten paljon kiroilet. Joillekin jää tavaksi, eivätkä huomaa itsekään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän