Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut inhoamaan politiikkaa

Vierailija
01.07.2023 |

En ole koskaan ollut kiinnostunut politiikasta.
Luen kyllä uutisia, mutta neutraalisti.

Nyt olen 40+ ikäinen ja vuosi vuodelta politiikka vain inhottaa minua enemmän ja enemmän.

Se valehtelun määrä, sumuttaminen ja käytös kuin pikkulapsilla hiekkalaatikolla.

Lisäksi tapa, millä anonyymisti jengi kirjoittaa netissä poliittisista aiheista (esim. täällä) ärsyttää aivan suunnattomasti. Tekstit tuntuvat välillä ihan sairailta ja oudoilta. Suu auki aina välillä luen niitä.
Mitä mieltä te olette?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oppinut, että iso osa porukasta on jo niin sisäänkasvaneita tähän suomalaiseen vasemmistohenkiseen ns. hyvinvointivaltioon, että kaikki politiikka joka ei tätä holtitonta rahan jakamista tue, on mukamas aina vihamielistä. Ihmisen ei ikään kuin tarvitse kantaa täällä yhtään minkäänlaista vastuuta itsestään, vaan on valtion tehtävä, ikään kuin äitinä, kannatella näitä. Työ nähdään riistona, pakkopullana ja elämää kurjistava asiana, jota ei pidä joutua tekemään rahan takia. Eli jos työhönsä ei suhtaudu kuten Tauski laulamiseen, niin ei sellaista pidä joutua tekemään. Näin vinksallaan on suomalaisten mieli politiikan suhteen.

Tämä pätee sekä palkansaajiin, että yrittäjiin.

Vierailija
22/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kylläkin pidän valehtelun SM-kilpailuista, mutta en siihen työaikana harjoittelevista poliitikoista. Rehellisesti hoidettu politiikka sensijaan ei aiheuttaisi inhoreaktiota, luultavasti. Ei voi tietää kun ei ole sellaisesta kokemusta.

Puhun niin totta kuin osaa. Siinä on kuvaava lause useimmista poliitikoista. Sitten on se vastuun välttely. Kun huumepolitiikka on systemaattisesti lakaistu maton alle vuosia niin jippii ollaan euroopan kärki kuolemissa ja kakkosena suonensisäisessä käytössä. En minä odota näidenkään tekevän sille mitään. Ikävä aihe ei siihen aleta nyt tehdä mitään muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen. Tavoitteena näyttää olevan eri mieltä olevien tuhoaminen. Asioiden hoitamisella kuntoon ei ole politiikassa mitään merkitystä.

Tietenkin, koska ihmisillä on geeneissä erilaisten tuhoaminen.

Vierailija
24/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme pelottavaa vauhtia siirtymässä kohti amerikanmallia, jossa lupauksilla ja asioihin puuttumisella, niiden edistämisellä ei ole enää mitään väliä. Sen sijaan, että kerrottaisiin mitä itsellä on annettavaa äänestäjille, niin kaivetaan lokaa "kilpailijoista" jotta heitä ei ainakaan äänestettäisi. 

Kertoisiko siitä, että sellaista ihmismassat yksinkertaisuudessaan janoavat. Skandaaleja, riitoja, paljastuksia - vähemmän pitkäjänteistä rakentavaa yhteistyöhakuista politiikkaa.

Vierailija
25/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä. Tuntuu että omalla äänestämisellä ei voi vaikuttaa mitenkään. Se hyvä tyyppi joutuukin oppositioon, ja sitten vain rätkytetään ja tapellaan. Ei saada kunnolla edes hallitusta kasaan. Keskitytään vain siihen omaan agendaan. Persut oli hyvä puolue, kunnes käänsivät takkinsa Soinin tapaan. Rupesivat kurmoottamaan köyhiä urakalla. Taipuivat lienee kokoomuksen tahtoon.

Vierailija
26/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä. Tuntuu että omalla äänestämisellä ei voi vaikuttaa mitenkään. Se hyvä tyyppi joutuukin oppositioon, ja sitten vain rätkytetään ja tapellaan. Ei saada kunnolla edes hallitusta kasaan. Keskitytään vain siihen omaan agendaan. Persut oli hyvä puolue, kunnes käänsivät takkinsa Soinin tapaan. Rupesivat kurmoottamaan köyhiä urakalla. Taipuivat lienee kokoomuksen tahtoon.

Eli kun et saa tahtoasi sellaisenaan saneltua, niin et ole voinut vaikuttaa?

Ei se niin mene. Politiikka on paljon enemmän taustalla toimimista ja pitkäjänteistä vaikuttamista. Taidat tykätä vähän yksinkertaistaa asioita, tai sitten et vaan kykene ymmärtämään monimutkaisempia kokonaisuuksia.

Vierailija
27/28 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää täysin vasemmistolainen media ja lehdistö ja sellainen yhden oikean mielipiteen ilmapiiri, jossa perinteisemmin ja oikeistolaisemmin ajattelevat ihmiset halutaan vaientaa eikä kyetä järkevään keskusteluun.

Vierailija
28/28 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomen politisoitunut media kirjoittaisikin vain oikeiston mielipiteistä hyväksyttävinä, niin kansa olisi aivopesty hetkessä kokoomuksen ja perussuomalaisten linjaan. Nyt kansaa aivopestään vasemmistoon. Täytyisi mediankin ymmärtää,että kansa äänesti ja oikeisto voitti. Media on ampunut jo itseään jalkaan tällä vasemmiston puolustelulla ja persujen ajojahdilla. Ihmiset alkavat tajuamaan tämän yksipuolisuuden. Tämä tulee vaikuttamaan median kannattavuuteen. Esim. Itse lopetan lehtitilauksen koska lehti on vain demareiden puolella. Lehti ei saisi koskaan politisoitua vaan olla tasapuolinen kirjoituksissaan. Mistähän mediatalot saavat rahoitusta..? Ei kai vaan eu:sta.. tässä voi olla melkoinen vyyhti jos aletaan tutkia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi