Näytän ihan hirveältä
En edes tiennyt että olen näin ruma mutta kun näin toisen ottamia kuvia itsestäni ja näytin aivan järkyttävältä. Olin vielä laittautunut ja laittanut mielestäni kivan mekon. Mutta näytin vaan laihaläskiltä pötkylältä. Aloin oikeasti itkemään kun katsoin ne kuvat
Kommentit (34)
Muilla ihmisillä saattaa olla joku asia mitä ne häpeää mut mulla ei ees oo kehossa semmosta paikkaa missä ei olis jotain vikaa. En tiedä miten se on mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Paljollako myyt kaikki peilisi?
Ehkä se on valaistuksestakin kiinni. Kotona peilin edessä on kiva valo missä ei näytä niin pahalta kun jossain muualla
Vierailija kirjoitti:
Muilla ihmisillä saattaa olla joku asia mitä ne häpeää mut mulla ei ees oo kehossa semmosta paikkaa missä ei olis jotain vikaa. En tiedä miten se on mahdollista
Vahva sama. Mutta siltikin olen uima-altaalla juuri nytkin enkä jätä elämää elämättä ulkonäön takia (enää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva sama. Mutta siltikin olen uima-altaalla juuri nytkin enkä jätä elämää elämättä ulkonäön takia (enää).
Niin mutta onhan se masentavaa
Katoinpa taas niitä kuvia ja hyi hitto mikä kaksari ja maha näyttää ku oisin raskaana. Aivan todella suuri järkytys kun en oo tienny että oon niin lihava
Kauhean näköstä kun on niin levee yläkroppa ja isot rinnat ja tosi levee vyötärökin ja sitten semmonen laatikonmallinen lantio:D
Okei. Asioille voi tehdä paljonkin. Poista ensitöiksesi ne kuvat puhelimesta, äläkä katsele niitä enää. Tee jotakin mieluisaa mistä sulle tulee parempi olo. Käy kävelyllä, kiinnitä huomiosi pois itsestäsi ja siitä miltä näytät.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät osaa ottaa kuvia ja piste. Osalla on luureissaan kamerassa pelkkä laajakulma, jolloin kuka tahansa levenee ja litistyy kuvissa kamalan näköisiksi. Xoomaaminen ei auta, kun kuvaa suoraan edestä tai alhaalta päin.
Olen työkseni kuvannut ihmisiä ja kuvia pitää ottaa aika rutkasti ennen kuin muutama on riittävän hyvä annettavaksi asiakkaalle. IHmiset eivät osaa olla kuvissa ja seisovat niin tiukoissa asennoissa, että maailman kauneinkin muuttuisi melko kamalaksi katsoa. Siksi niitä ns turhia kuvia otan ensi alkuun, että kuvattava rentoutuisi ja tottuisi minuun sekä kameraan.
Insta on pullollaan ohjeita, miten ihmisiä pitäisi kuvata. Kannataa etsiä ja opetella edes itse kuvaamaan inhimillisiä kuvia kavereistaan,
Tai sitten yrittää olla armollisempi itseään kohtaan kun ottaa itsestään kuvia.
Miksi uhriudut? Tee nyt itsellesi jotain
Jos on ylipainoa niin laihduta. Syö terveellisesti. Harrasta liikuntaa niin saat lihaksia ja ryhti parantuu.
Kun olet aloittanut näiden tekemisen, voit ainakin ajatella, että teet voitavasi kehosi, ja siten myös ulkonäkösi, hyväksi. Loppu ei ole sinun käsissäsi ja voit lopettaa asian murehtimisen.
Nuo asiat parantavat ulkonäköä, mutta muista että kauneus on sisäistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Nuorilla on nykyään täti/setävartalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät osaa ottaa kuvia ja piste. Osalla on luureissaan kamerassa pelkkä laajakulma, jolloin kuka tahansa levenee ja litistyy kuvissa kamalan näköisiksi. Xoomaaminen ei auta, kun kuvaa suoraan edestä tai alhaalta päin.
Olen työkseni kuvannut ihmisiä ja kuvia pitää ottaa aika rutkasti ennen kuin muutama on riittävän hyvä annettavaksi asiakkaalle. IHmiset eivät osaa olla kuvissa ja seisovat niin tiukoissa asennoissa, että maailman kauneinkin muuttuisi melko kamalaksi katsoa. Siksi niitä ns turhia kuvia otan ensi alkuun, että kuvattava rentoutuisi ja tottuisi minuun sekä kameraan.
Insta on pullollaan ohjeita, miten ihmisiä pitäisi kuvata. Kannataa etsiä ja opetella edes itse kuvaamaan inhimillisiä kuvia kavereistaan,
Tai sitten yrittää olla armollisempi itseään kohtaan kun ottaa itsestään kuvia.
Niin kai se pitäis vaan hyväksyä että vartaloni ei vaan ole sellainen naisellinen ihannekroppa eikä siitä semmoista saa. Ruumiinrakennetta kun ei voi kuitenkaan muuttaa:(
Minkähän takia vyötärö näyttää peilistä katsottuna erottuvammalta kun kuvissa:D
Paljollako myyt kaikki peilisi?