Ihanaa kesää. Annabelle varhaisperunoita, katkarapumarinoitua silliä, voita, loimulohta ja salaattia
Säälittää kyllä ne köyhät joilla ei ole varaa herkutella, mutta hyvät kesät!!!
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tukehdut siihen katkarapuus porvari.
En tukehtunut taaskaan, oli kyllä sairaan hyvää.
Menisit sinäkin pum meroinen töihin niin pääsisit annabellen makuun.
Ap
Olen köyhä ja syön itsekasvattamiani luomu Annabelle perunoita. Katkarapuja en käytä missään muodossa koska kannat on ylikalastettu sukupuuton partaalle. Voita en käytä koska en halua lihoa muodottomaksi. Lohta kalastan itse ja osaan loimuttaa ja chilimarinoida sen todella hyväksi. Salaattia saan pihalta. Harmi että rikkaiden on pakko ostaa kaupasta, kun eivät osaa itse kasvattaa parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin pum meroinen töihin niin pääsisit annabellen makuun.Ap
Meidän paikallisen viljelijän perunat on paljon parempia kuin nuo mainitsemasi, niiden kanssa savustan itse lohta, nam.
Lähde tälle, että katkaravut olis sukupuuttoon kuolemassa?
Itse vaihtaisin ranskalaiseen sipulisilliin ja nauttisin katkikset toast skagenin muodossa alkupalana. Muuten oikein hyvät eväät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit sinäkin pum meroinen töihin niin pääsisit annabellen makuun.Ap
Meidän paikallisen viljelijän perunat on paljon parempia kuin nuo mainitsemasi, niiden kanssa savustan itse lohta, nam.
Hei, mökkinaapuruston tilalta haettiin aamulla perunat ja salaatit. Lohi loimutettiin itse.
Ap
Komppaan, koska meillä samat eväät tänään kun palaamme purjehtimasta, eli terveiset täältä länsirannikolta.
Ennen illallista maistellaan muutama erilainen akvavit-snapsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja syön itsekasvattamiani luomu Annabelle perunoita. Katkarapuja en käytä missään muodossa koska kannat on ylikalastettu sukupuuton partaalle. Voita en käytä koska en halua lihoa muodottomaksi. Lohta kalastan itse ja osaan loimuttaa ja chilimarinoida sen todella hyväksi. Salaattia saan pihalta. Harmi että rikkaiden on pakko ostaa kaupasta, kun eivät osaa itse kasvattaa parempia.
Merissä riittää nimenomaan katkarapuja ja simpukoita, ääliö!
Tuli nälkä. Nyt torille ja kauppaan herkkuja hakemaan.
Minä olen Norjassa länsirannikolla ostanut aamulla katkarapuja suoraan kalastusveneestä. Maistui lauantaimakkaralta :D
Rupesi ihan itkettämään köyhien luuserien puolesta kun laitoin voita annabellen päälle ja hieman silliä siihen kokkaan.
No aina ei voi voittaa.
Ostin eilen kesämarkkinoilta annabellaa, kun siikli oli kalliimpaa.
varhaisperunat ja uudet perunat ei oo kyllä sama asia mutta onneksi sä tyydyt varhisperunoihin..
Vierailija kirjoitti:
varhaisperunat ja uudet perunat ei oo kyllä sama asia mutta onneksi sä tyydyt varhisperunoihin..
Uusia perunoita saa vasta syksyllä, siksi ostettiin nyt varhaisperunoita.
Olkaamme kiitollisia hyvästä ruoasta. Turhaa nokitella toisia. Silakkapihvitkin voissa paistettuna ovat hyviä, mutta loimulohikin on todella hyvää. Jos saa lasillinen hyvää rieslingiä vielä palan painikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Katkarapumarinoitua silliä?
Tätä minäkin ihmettelen. Miten mieto katkarapu antaa mitään makua voimakkaan makuiseen silliin? Kauppiaan tekemä huijaus?
Vierailija kirjoitti:
Olkaamme kiitollisia hyvästä ruoasta. Turhaa nokitella toisia. Silakkapihvitkin voissa paistettuna ovat hyviä, mutta loimulohikin on todella hyvää. Jos saa lasillinen hyvää rieslingiä vielä palan painikkeeksi.
Ei kukaan ole nokitellut toisia, vain säälinyt.
Vierailija kirjoitti:
Pakko meidän on tyytyä varhaisperunoihin kun uudet perunat tulevat vasta syksyllä
-eri