Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

George Michael arvosti hoitajia, nimesi myös konserttinsa heille... mutta Suomessa oli toisin etenkin 2020-2023 kun hoitajia mustamaalattiin kaikin tavoin...

Vierailija
29.06.2023 |

Kun mustamaalaus oli pahimmillaan 2022 kirjoitin hoitajille tämän :

Kaikki kunnioitus hoitajille - teette todella hyvää ja arvokasta työtä vaikka teitä koitetaan mustamaalata lähes joka päivä eikö? Itse olen saanut aina upeaa palvelua ja tukea teiltä

Niin mikähän ihmeen hoitajien mustamaalaus täällä Suomessa on aina tarkoituksella menossa... itse olen todellakin aina saanut hyvää ja ystävällistä palvelua lääkärissä tai sairaalassa hoitajien taholta...
Jos ajattelen hoitajia niin suuri ongelma ovat potilaat, kuka ihme pystyy tuohon hoitajien työhön kun potilaat ovat narkkareita, sosiopaatteja, narsisteja, umpihumalassa, muutoin väkivaltaisia tai muuten psykopaatteja jne... ja mikä pahinta he eivät ole vain käymässä vaan samat potilaat ovat päivästä päivään paikalla (monissa ammateissa em. ryhmiä kohdataan mutta he eivät jää yöksi ja päivästä toiseen riesaksi) hoitajilla on siis todella kurja ammatti ja aivan alipalkattu edelleen... ihan turhaa sanoa että potilas/asiakas on aina oikeassa kun moni asiakas ei ansaitsisi lainkaan hoitoa käytöksellään, ovesta vaan pihalle saman tien...
tai mikä vielä pahempaa miten hoitajia on ajettu pakotettuihin koronarokottamisiin, heitä on ajettu takaa kuin saaliseläimiä hullun kiilto silmissä, vaikka tiedossa on jo kauan ollut miten vaarallisia koronarokotteet ovat ja tästä on raportoitu ympäri maailman, täysi rikos hoitajia vastaan tämäkin, toivottavasti tätä äänestäneet saavat aikanaan merkittäviä rangaistuksia asiassa... ja kyllä tästä tehtiinkin oikein massahysteria miten kauheita hoitajat ovat ja jos hoitaja ei suostunut rokotteisiin menetti työpaikkansa käsittämätöntä asiaa ei voi haudata enää
Täytyy ihmetellä että meillä on lainkaan hoitajia enää hoitajille siis paljon voimia ja jaksamista - olette sen ansainneet

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä