Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion kokeilla yhden kerran maksullista naista

Kerran täällä eletään
29.06.2023 |

Sellaista ns shemalea. Näyttää olevan brasseja paljonkin näistä Suomessa.
Haluan ihan mielenkiinnosta kokeilla. Niin tiedän sitten mistä puhun. Muuten tykkään ihan oikeista naisista, eivätkå miehet innosta millään tapaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulit sen tänne kertomaan? Ei vois vähemmän kiinnostaa mitä duunaat.

Vierailija
2/11 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttarisankarille "vuokrattiin" kauniin näköinen shemale joka mainosti, että antaa erinomaista aktiivista syväkurkkua loppuun asti. Shemale piti housut jalassa koko aktin ajan, jotta illuusio ei mennyt rikki. Suuttui meille kun sai tietää, mutta joutui myöntämään, ettei ollut kokenut niin kiimaista ja täydellistä suihinottoa ikinä aikaisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilin kerran. Ja täytyy sanoa että yksi parhaimmista kokemuksistani. Aivan täysin nainen, munaa lukuunottamatta. Hemmetin mukava ja hyvännäköinen. Suuteli ja oli todella kiimainen.

Vierailija
4/11 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttarisankarille "vuokrattiin" kauniin näköinen shemale joka mainosti, että antaa erinomaista aktiivista syväkurkkua loppuun asti. Shemale piti housut jalassa koko aktin ajan, jotta illuusio ei mennyt rikki. Suuttui meille kun sai tietää, mutta joutui myöntämään, ettei ollut kokenut niin kiimaista ja täydellistä suihinottoa ikinä aikaisemmin. 

Transnaiset/shemalet osaavat antaa parhaan suikkarin. Luonnostaan tietävät mistä mies tykkää.

Vierailija
5/11 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa periaatteessa ole. Olen itsekkin useamman kerran kokeillut ja ei se ole sen arvoista. Maksetusta seksistä puuttuu vaan se joku intohimo.

Vierailija
6/11 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään pahaa periaatteessa ole. Olen itsekkin useamman kerran kokeillut ja ei se ole sen arvoista. Maksetusta seksistä puuttuu vaan se joku intohimo.

Maksetusta seksistä puuttuu se läheisyys ja romattiset fiilikset, mutta siinä voi antaa oman kiiman ja intohimon tyydyttyä täysin ja häpeilemättä. 

Vierailija
7/11 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/11 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisvaltaisesti parasta seksiä on vakituisen kumppanin kanssa, ei mitään epäilystä. Sinkkuna ollessani kävin maksullisissa kun halusin kokeilla miltä tuntuu kahden naisen antama suuseksi. Toinen otti suihin, ja toinen nuoli mun pyllyä. Tuntui tosi kiihottavalta, pikkasen irstaalta irstasta ja laukesin niin voimakkaasti, että siinä oikeasti meinasi lähteä taju. Tuntui kuin joku olisi kaatanut sulaa lyijyä niskasta selkärankaani, ja se purkautui lantioni kautta imevän naisen suuhun sellaisella voimalla, että osa purskahti hänen nenästä ulos loppujen syöksyessa suoraan kurkusta alas. Vaikka en sellaista orgasmia ja kiimaa ollut ikinä aikaisemmin kokenut (ja tuskin tulen kokemaankaan), niin silti arvostan ihanaa seksiä oman rakkaani kanssa eniten. En silti kadu tuota kokemusta, ja ymmärrän hyvin, jos joku jäisi koukkuun sellaisiin kokemuksiin.

Vierailija
9/11 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä tälläkin tiedolla nyt oikein teen?

Vierailija
10/11 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa vaihtelua just parisuhdeseksiin eikä niitä tiettyjä tunteita ole oltava että seksi vois olla loistavaa! Jopa helpottavaa kun ei tarvitse olla, riittää sellanen reilu meininki.

Ja näin vanhempana setämiehenä on kivaa, kun saa vaihtelua ja niitä nuoria nättejä naisia ja miehiäkin, monet shemalet myös kokeiltu ja mukavia muistoja. :)

Vierailija
11/11 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisvaltaisesti parasta seksiä on vakituisen kumppanin kanssa, ei mitään epäilystä. Sinkkuna ollessani kävin maksullisissa kun halusin kokeilla miltä tuntuu kahden naisen antama suuseksi. Toinen otti suihin, ja toinen nuoli mun pyllyä. Tuntui tosi kiihottavalta, pikkasen irstaalta irstasta ja laukesin niin voimakkaasti, että siinä oikeasti meinasi lähteä taju. Tuntui kuin joku olisi kaatanut sulaa lyijyä niskasta selkärankaani, ja se purkautui lantioni kautta imevän naisen suuhun sellaisella voimalla, että osa purskahti hänen nenästä ulos loppujen syöksyessa suoraan kurkusta alas. Vaikka en sellaista orgasmia ja kiimaa ollut ikinä aikaisemmin kokenut (ja tuskin tulen kokemaankaan), niin silti arvostan ihanaa seksiä oman rakkaani kanssa eniten. En silti kadu tuota kokemusta, ja ymmärrän hyvin, jos joku jäisi koukkuun sellaisiin kokemuksiin.

Tuo kuulostaa melko paljon paremmalta kuin oma ainut ostettu seksikokemus ollessani 17v Amsterdamissa 90-luvulla. Sain sellaisen ehkä 40v ikäisen työhönsä leipääntyneen oloisen alan ammattilaisen. Hänen kanssa pannessa kassit tyhjeni kumiin viidessä minuutissa, ja sitten potkaistiinkin jo pois sängystä. En voi sanoa, että olisin kokenut juuri mitään kiihotusta, kiimasta puhumattakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi