Lue keskustelun säännöt.
Raskaus kokemuksia
Huolestunut
29.06.2023 |
Moikka ! Haluaisin kuulla muiden kokemuksia vastaavista tapauksista, mistä itse nyt kerron.
Olen rv 10, olen kolmesti vuotanut runsaasti yllättäen muutaman tunnin ajan verta ja tästä syystä joutunut menemään päivystykseen. Päivystyksen ultrassa selvinnyt kaiken olevan hyvin ja syytä vuodolle ei ole selvinnyt. Viimeisin vuoto oli kaksi päivää sitten, sikiö oli kunnossa. Koko vastasi viikkoja, lapsivesi ok, kohdun kaula kiinni ja istukka ok. Tämän jälkeen ollut selkeitä kipuja oikealla alavatsassa ja oikealla alaselässä. Panadol ei tähän auta, liike kylläkin helpottaa. Onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä alkuraskaudesta ja onko syytä nyt suureen huoleen ?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos lääkärit sanoneet että kaikki hyvin, niin kai kaikki on? Antoivatko mitään mahdollista syytä vuodolle?
Jouduin itse rv28 menemään päivystykseen pienen vuodon takia ja vaikka syytä ei löytynyt, arveltiin sen johtuneen kuivista limakalvoista. Kohdunsuu, istukka ja vauva olivat kaikki ok. Vähensin itse kovaa liikuntaa ja sen jälkeen ei ollut ongelmia enään jatkossa. Alkuraskaudessa ei ollut mitään ongelmaa.