Ei jumaliste että oon ihastunut
No niin, ei tää vaan mene ohi. Nyt pitää vaan toivoa että tämä tunne laantuu ystävyydeksi. Arvostan, kunnioitan, ihailen ja koen mieletöntä samankaltaisuutta yhden ihanan miehen kanssa, mutta kumpikin meistä on varattuja. Halkeen!
Kommentit (8)
Oih Lars-Johan Jocke Grönholm, ikävä sun isoa penistä. T: Johanna Vilkkinen 47v.
Sama. Vuoden verran vaihdettiin katseita kunnes uskalduin kertomaan ihastumisestani. Kävikin ilmi, että on varattu. Lopetin katseet siihen ja toivoin, että hän ei olisi yhtäkään minulle antanut! Harmittaa enkä saa häntä enää mielestäni :(
Taasko se ex-malli on ollut jäätelöostoksilla jossakin?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua. En voi tajuta omaa käytöstäni lähes 50 v akkana joka on ihastunut kuin teini naapurin mieheen.
Mikä mua vaivaa
No minä olen jo reilusti yli 50 ja käyttäydyn aivan mielipuolisesti, toinen tosin tämän silmäpelin aloitti. Aivan hullua, eihän me mitään olla tehty ja tuskin koskaan tehdäänkään, mutta miten minusta tuli tällainen näin vanhana?? Yritän nyt kesäloman aikana aktiivisesti tämän unohtaa, mutta pelkäänpä ettei onnistu.
Täällä kanssa viisikymppinen lemmentuskissaan :D...
Onneksi olen ihastunut vapaaseen... ollaan molemmat vapaita, 50 täyttäneitä...minulla ei ollut ketään eron jälkeen, kohtalo antoi odottaa että hänkin vapautuu...elämä on joskus ihanaakin.
Tahdon pian luoksesi, rakas.
Ymmärrän sua. En voi tajuta omaa käytöstäni lähes 50 v akkana joka on ihastunut kuin teini naapurin mieheen.
Mikä mua vaivaa