Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa treffit?

Vierailija
29.06.2023 |

Kun joku mies kysyi mua treffeille. Niin mitä siellä pitäisi tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit tulee ruotsinkielestä träffa=tavata. Treffeillä ei pidä tehdä mitään, mutta voi tehdä jos haluaa. Jos teillä kummallakaan ei ole hirveästi mielikuvitusta, niin menette vaikka puiston penkille istumaan. Siinä voitte kumpikin katsoa omaa älypuhelinta ja tekstailla toisillenne.

Vierailija
2/6 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisen voitte sopia ihan keskenänne. Monet menevät kahvilaan tai kävelylle. Tai voihan sitä mennä vaikka katsomaan jotakin molempia kiinnostavaa näyttelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatte lähikaupasta keksipaketin ja riippuen kyseisen kaupan sivistystasosta maito-osastolta jääkahvia. Muutoin kokis tölkit. Sit hengaatte

Vierailija
4/6 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oothan aikuinen?

Vierailija
5/6 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, olisipa mies joskus pyytänyt ulos.

Itse olen pyytänyt ja mies luullut helpoksi reiäksi. En ole. Se romantiikka oli siinä. Kyllä se niin menee vanhanaikaisesti että mies pyytää ulos jos on kiinnostusta, mutta nainen jos pyytää on silloin miehen silmissä heppo reikä....

Kai se on oltava yksin kun ellotan miehiä

Vierailija
6/6 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih, olisipa mies joskus pyytänyt ulos.

Itse olen pyytänyt ja mies luullut helpoksi reiäksi. En ole. Se romantiikka oli siinä. Kyllä se niin menee vanhanaikaisesti että mies pyytää ulos jos on kiinnostusta, mutta nainen jos pyytää on silloin miehen silmissä heppo reikä....

Kai se on oltava yksin kun ellotan miehiä

Aukase tinderi Serbian suunnilla. Maassa saa viettää 89 päivää viisumivapaasti. Koittaa hakea EU:seen vuonna 2025. Sovi piknik tyyliset treffit nyyttäri tyylillä, poistu tyhjin käsin saapuvan luota. Hanki Amazonista couples cards.

Aikatauluja:

https://www.ryanair.com/fi/en/trip/flights/select?adults=1&teens=0&chil…

https://www.rome2rio.com/map/Warsaw/Belgrade#r/Train-bus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi