Onko 37v miehellä vielä mahdollisuus löytää lapseton nainen, mutta joka haluaa perustaa perheen?
Aiemmat suhteet ei haittaa, mutta lapset haittaavat.
Onnistuuko vielä 37v iässä?
Naisen tulisi muutenkin olla kunnossa...eli ei päihdeongelmia, ei vakavia mt-ongelmia, ei sairaalloista ylipainoa jne.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä teit 10 vuotta sitten? Silloin on normaali ikä etsiä nainen ja perustaa perhe.
Kyselin av-palstalla, onko 27-vuotiaalla miehellä vielä mahdollisuus löytää lapseton nainen, mutta joka haluaa perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä teit 10 vuotta sitten? Silloin on normaali ikä etsiä nainen ja perustaa perhe.
Kyselin av-palstalla, onko 27-vuotiaalla miehellä vielä mahdollisuus löytää lapseton nainen, mutta joka haluaa perustaa perheen.
Tätä menoa ap kyselee 10 vuoden kuluttua av-palstalla onko 47-vuotiaalla miehellä vielä mahdollisuus löytää lapseton nainen, mutta joka haluaa perheen.
Ehkä kyseleminen on helpompaa kuin tehdä jotain asialle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen 37-vuotias lapseton nainen. Olisin halunnut lapsia mutta edellisissä suhteissa asiat menivät kuten menivät ja nyt sinkkuna elelen eikä lapsia ilmaantunut
Hoikka olen ja urheilullinen, en käytä päihteitä, elelen itsekseni kaikessa rauhassa maaseudulla. Pidän Eräjutuista ja luonnonläheisestä elämästä.
Meitäkin siis löytyy. Itse en eksy suhteisiin koska olen introvertti enkä harrasta deittailua missään muodossa. Olen ajatellut etttä sopiva mies tulee vastaan jos tulee ja jos ei tule niin näinkin on hyvä. Lapset samalla periaatteella, jos sattuu osumaan unelmien kumppani joka vielä sytyttää halun saada lapsia, I Will go with Flow. Mutta jos ei, niin sitten vaa elelen lapsettomana ja ihan tyytyväisenä niinkin. :)
Sinuna laittaisin anonyymin sähköpostiosoitteen, johon aloittaja voi kirjoittaa. Ties vaikka...
Käytä sitä nettiä...
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=5e53549f6123525cb4c465a…
Sanoisin että kumppanin voi löytää periaatteessa missä iässä vaan. Ei ole väliä onko 28, 38 vai 58 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 37-vuotias lapseton nainen. Olisin halunnut lapsia mutta edellisissä suhteissa asiat menivät kuten menivät ja nyt sinkkuna elelen eikä lapsia ilmaantunut
Hoikka olen ja urheilullinen, en käytä päihteitä, elelen itsekseni kaikessa rauhassa maaseudulla. Pidän Eräjutuista ja luonnonläheisestä elämästä.
Meitäkin siis löytyy. Itse en eksy suhteisiin koska olen introvertti enkä harrasta deittailua missään muodossa. Olen ajatellut etttä sopiva mies tulee vastaan jos tulee ja jos ei tule niin näinkin on hyvä. Lapset samalla periaatteella, jos sattuu osumaan unelmien kumppani joka vielä sytyttää halun saada lapsia, I Will go with Flow. Mutta jos ei, niin sitten vaa elelen lapsettomana ja ihan tyytyväisenä niinkin. :)Tämä naisten asenne että ei edes jakseta mitään deittisovelluksia asentaa on ihan käsittämätöntä laiskuutta.
Mitä laiskuutta se on? Jos on introvertti joka ei pidä uusien ihmisten kanssa treffeillä ramppaamisesta vaan toivoo löytävänsä mahdollisen miehen esim harrastusten parista enemmin, niin että ensin saa etäältä ensin rauhassa tutustua ja tarkkailla ennen kun pitää pistää pelimerkit pöytään.
Lisäksi olen huomannut että miehet todella pitkälti valehtelevat ja teeskentelevät suhteen alussa ja antavat itsestään täysin erilaisen kuvan kuin todellisuus.
Harrastuksen parissa syttynyt rakkaus mahdollistaa sen että ensin saa tutustua mieheen sellaisena kun se on.
Nykyajan deittailukulttuurista muutenkin kuullut pelkkiä kauhutarinoita, vetäytyvänsä introverttinä sellainen meno olisi painajainen.
- se 37-vuotias lapseton nainen
Jos sitä pitää täällä kysellä niin todennäköisesti naisen saaminen, ihan minkälaisen vaan ja missä iässä vaan, on sinulle vaikeaa. Olisit varmaan jo huomannut jos löytäisit naisia noin ylipäätään.
No kyllä tuon ikäisen miehen pitää saada ottaa itselleen noin 8-12v nainen itselleen vaimoksi eli palvelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Käytä sitä nettiä...
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=5e53549f6123525cb4c465a…
Vilkaisin miesten profiileja. Kaikki perunapäät ettii itteään nuorempaa naista. Tuskin tuo tuolla sen helpompaa on kuin muuallakaan.
Oon 32, lapseton tavallinen nainen, BMI:n mukaan ylipainoinen, mutta kuitenkin suht normaalikokoinen. Mulle kelpaisi hyvin 37-vuotias mies joka on fiksu ja jaksava ja lähellä normaalipainoa. Mulle on tarjolla lähinnä lihavia puuskuttajamiehiä. Se kai kertoo tasoni eli fitnesskissan etsijät kiertävät minut kaukaa. 😄
Lapseton M39 täällä, pääasiassa sinkkuna viimeiset 5v omasta halusta ja tuona aikana kohdannut n.~10 naista ikähaarukassa 24-35v jotka olisivat olleet hyvinkin innokkaita perustamaan perheen jos olisin vain sitä halunnut.
Mutta, nnääh, ei napostele. Toki asiaan ehkä vaikuttaa että oon hyvässä ammatissa, tulot kunnossa ja urheilen ja ilmeisesti ihan kiva näköinenkin.
Täällähän minä. Täysin terve nainen kaikinpuolin, mutta sori en halua lapsia, ikinä
Vierailija kirjoitti:
Lapseton M39 täällä, pääasiassa sinkkuna viimeiset 5v omasta halusta ja tuona aikana kohdannut n.~10 naista ikähaarukassa 24-35v jotka olisivat olleet hyvinkin innokkaita perustamaan perheen jos olisin vain sitä halunnut.
Mutta, nnääh, ei napostele. Toki asiaan ehkä vaikuttaa että oon hyvässä ammatissa, tulot kunnossa ja urheilen ja ilmeisesti ihan kiva näköinenkin.
ja nää oli kaikki lapsettomia naisia. Yyhoot on sit oma kategoriansa mut sitähän ei kysytty😄
Sama M39
Jos sinulla on rahaa etkä häpeä näyttää sitä (laadukas auto(bmw, mersu, tesla, audi), vene, rolex jne), niin voit saada itseäsi nuoremman - parikymppisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin. Vois kuvitella että juuri kukaan ei uskoisi pystyvänsä parisuhteeseen miehen kanssa, joka kirjoittaa " nnääh, ei napostele". Ite en ainakaan edes yrittäis.
N29
Vaikeeta tulee olemaan. Jäljellä on naiset ketä ei ole kelvanneet.. ja naiset joilla on mt oireita..
Pahinta tossa on se että sul on kiire aikataulu.. pitäis varmaan tutustua muutama vuosi ennen ku panet ketään paksuksi..
Voihan ottaa lihavan, koska paisuu se kuitenkin raskaana ollessaan. Sitten voi alkaa laihduttamaan.
Muakin ärsyttää apn ylimielinen ja pinnallinen meno sen verran et tuskinpa natsaa ja mä olen sentään heteromies, mulle tommoset selkeät ylikompensoinnit oman heikon itsetunnon takia ei ole yhtä kuvottavaa kun naisille on.