Vedessä paneminen
Onko kokemusta? Puolison kanssa haluttaisiin kokeilla. Toisella meistä on kipeät polvet ja vesi voisi olla hyvä elementti panemiseen nivelienkin kannalta. Aina vaan on ihmisiä rannoilla aamusta iltaan, kun on kelit kohillaan. Paljua ei omisteta. Kertokaas, onko kiva kokemus???
Kommentit (9)
Ollaan kokeiltu ja onnistuu hyvin. Vesi ei vienyt liukastetta pois kun olin kiihottunut.
Ollaan kokeiltu eikä kokeilla toiste.
On kokeiltu useasti. Uimaportaista on hirveästi apua asentojen etsimiseen. Meillä tosin niin matalaa tossa että jalat yltävät pohjaan ja vaimo yleensä sitten kelluu ja kannattelee itseään tikkaissa.
Onnistuu hyvin. Esim mies seisoo vedessä jalat pohjassa ja nainen laitaa jalat miehen ympäri.
Pantiin vaan, ei tullut mietittyä siinä onnistuuko vai ei.
Ja onnistuhan se, laiturin takana piilossa katseilta.
Jälkeenpäin tuli mieleen pöpöt vedessä, no ei tullu mitään ongelmia senkään puoleen.
Onnistuu,julkisella rannan yhteydessä kokeiltu ja onneksi oli muuta porukkaa,kun laukesi tämä nainen ja kiljui,niin tuntui,että kaikki näkee ja kuulee..
Onnistuuhan tää, kerran vaimon kanssa kokeiltiin autiolla uimarannalla. Hieman hankalaa se toki oli kun ei mistään voinut ottaa tukea.
Kylvyssä joskus kokeiltu ja liukasteet lähti nopeasti jolloin tuli liian kitkaista naida. Vaimolla muutenkin ahdas pillu.
Heikoista polviasta. Vaimolla sama ongelma, eikä toinen polvi oikein enää taivu päällä olemiseen ja se kumminkin vaimon lempiasento. Nyt vaimo keksi, että meillä oli joutava 140cm x 35cm penkki kuistilla, sellaineen painonnostopenkin kokoinen ja levyinen. Meinasi, että jos minä menen siihen selälleni ja hän tulee hajareisiin päälle ja pystyy siinä istumaan koko painollaan kaluni päälle ja seivästämään itsensä. Olin otettu, että hän avautui ja keksi hyvää vaihtoehtoa seksille. Halukas vaimon on parasta mitä mies voi toivoa. Kokeiltiin vaatteet päällä kylmäharjoitus ja onnistuu hyvin. Tein penkin päälle 5cm vaahtomuovipatjan pehmusteeksi ja laitoinvasten sivuhuoneen vuodesohvaa. Siihen pari tyyny, joten saan mukavan asennon maata. Ei ehditty vielä kokeilla, mutta ei mene montaa päivää. Kertoilen miten pelittää.
Koittakaa käyttää liukastetta joka ei ole vesiliukoista. Siis jotain avokadovoin tms. tapaista.
Divetymonoksidi liuottaa muutamalla työnnöllä runsaammatkin omat liukasteet pois ja homma menee kuivalla hinkkaamiseksi.