Taidan ottaa eron...
En jaksa enää miehen holtitonta rahan käyttöä. Pienet tulot ja ottaa velkaa joka tuutista ja luottokortteja jne SALAA! Oli jättänyt postiaan levälleen ja katsoin ne kun luulin niiden olevan roskia. Velkaa on paljon, en tiedä millä ne maksaa ;(
Aiemmin jo jäi kiinni moisesta ja puhuttiin, että yhdessä hoidetaan, mutta nyt onkin niin että minä vain olen hoitanut osuuteni ja mies ei.
Perkele, että pistää vihaksi. Vuokrastakin tuli huomautus, menee siis rahat lyhennyksiin. Puhunko vai en? En edes enää tiedä mitä sanoa...
Kommentit (7)
kertapuhe meni perille, kun sanoin, että haluan auttaa.
nyt meillä yhteiset tulot ja menot, josta olen tietyllätavalla tyytyväinen.
ota puheeksi ja kerro, että sua sieppaa kun mies salaa eli toisin sanoen valehtelee. jos tilanne ei muutu, tee kuten parhaaksi näet.
Taitaa olla utimatumin aika. En haluaisi erota, mutta en voi kaikkea maksaakaan.
ap
ja mulla oli (liiton) tuhon aikoihin sellainenkin olo, että haluan jättää kuin rotat laivan tuollaisen taloudenkäytön.
Meillä olin puhunut vuosikausia aiheesta eri tavoin ja viimeisimmin minäkin posteja läpivalaisten näin että on ottanut pikavippiä hirveillä koroilla. Ja sitten kertoo, että senkin toisen luoton poismaksuun. Vapaaehtoisesti ei mitään kertonut. Kun ehdotin, että voisin hoitaa meillä raha-asiat, oli ilme sama kuin jos oisin sanonut, että tahdon kastroida hänet.
Olin HELPOTTUNUT kun sitten mies ehdotti eroa ja vaikka syy oli toisessa naisessa niin noitten taloudellisten ongelmien takia en yrittänyt kitistä vastaan.
Ultimatumin paikka, tosiaan.
En kyllä tiedä mitä tehdä, mutta en voi elää näinkään.
Jos ei, niin mieti, minkälaista elämä mahtaa olla, kun pitää perhettä elättää ja mies surutta tuhlaa kaikki rahansa. Ei kuulosta kauhean hauskalta. Minä jättäisin moisen miehen välittömästi.
Hanki sen jälkeen ammattiapua. Jos mies ei ole valmis terapiaan, käy siellä keskustelemassa yksin "eropäätöksestäs"i, muuten yhdessä aiheena "yhdessä jatkaminen ja talouden parempi hoitaminen."
- Yksi eronnut, joka toivoo rakastaville onnellista loppua. Toimi ennenkuin voimasi ehtyvät! Rohkeutta ja onnea matkaan... Onko tuhlailut taustalla muita syitä?
Vinkiksi vain, nuukemman puolison kannattaa hoitaa perheen raha-asiat.
Löperölle vain humpparahasto käyttöön. Pysyy talous raiteillaan.