Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vanhasta lapsesta on mielestanne sovieliasta lahettaa valokuvajoulukortti. Onko esimerkiksi koulun aloitus sopiva ika siirtya tavallisiin kaupasta ostettaviin,

Vierailija
10.12.2006 |

vai onko mielestänne valokuvajoulukortit mukavia vain vauvasta otettuina. Meillä on viisivuotias ja teetin hänestä vielä joulukortin. (Toki vaikka aikuisesta voi tehdä kortin, mutta mikä teistä on kivoin ikä lopettaa)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on lapsen näköisiä usein noin 8-9v asti, sitten on jo aika yksilöllistä, miten murrosiän lähestyminen näkyy. Mä itse esim näytin niin vanhalta jo 11-vuotiaana, että luokkakavereiden kaverit luulivat mun olevan yksi opettajista :/ Ja aikuiset miehet yrittivät pokata (tähän joku yäk -merkki).

Vierailija
2/3 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ja tuttavia ei ehkä niinkään kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä vielä sitten kehtaan niitä muutaman vuoden lähetellä. Aloin jo miettiä, että onko 5-vuotias liian iso, mutta ei ole sitten. Hyvä. Niitä on vaan niin hauska tehdä. En lähetä lapsikuvia sellaisille, joilla ei ole omia lapsia, paitsi lapseni kolme kummia, joille toki lähetän. Viisi on sitten sellaisia, joille en lähtetä lapsikuvaa ja 35:lle lähetän.