Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri kirjoitti matematiikasta B:n!

Vierailija
28.06.2023 |

Valtiovarainministerimme Riikka Purra ylsi peräti C:hen. Elinkeinoministerimme Junnila jätti leikin kesken parin A:n jälkeen. Oikeusministerimme kirjoitti äidinkielestyä C:n!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009670855.html?utm_medium=promobox&ut…

Herra varjele meitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vaaleja Purra linjasi, että tulevan hallituksen tarvitsee leikata vain 400-800 miljoonaa hallinnosta, vaalien jälkeen 6 miljardia sotesta ja köyhiltä. Petteri yllättyi kadonneesta miljardista, mitä ei ollut osannut lukea. Näin sitä maata johdetaan.

Vierailija
2/6 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä tällä oikeasti on. Kyseessä on yksi koe, joka voi mennä syystä tai toisesta pieleen. Itse kirjoitin matikasta m:n. Toisaalta olen valmistunut Helsingin yliopistosta FM:ksi matematiikasta ja työskennellyt matemaatikkona jo n. 20 vuotta. Menetys / menestymättömyys yo-kokeissa ei oikeasti kerro vielä yhtään mitään siitä, miten työuralla tai tulevissa opinnoissa myöhemmin menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudaturin kirjoittajista ei yleensä tule johtajia. Heistä tulee työntekijöitä joita B:n ja A:n papereilla valmistuneet johtaa. Näin se maailma menee. Ei kannata olla liian naivi.

Vierailija
4/6 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa minä kirjoitin matematiikasta kaksi pistettä vaille M:n ja olen aina ollut sitä mieltä, että vahvuuteni ovat muissa kuin matemaattisissa aineissa. Heh Petterille, talousnerolle. 😁

Vierailija
5/6 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin jotain pätevyysvaatimuksia tuonne (sama Helsingin Pormestaristoon!)...Mutta ei tainnut edellinen hallituskaan mikään välkkykerho olla...

Vierailija
6/6 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elinkeinoministerillä tyydyttävät merkonomimatikasta ja yhteiskunta- ja työelämäopista.

Just niin fiksua sakkia kuin puheesta kuuluukin. Kyllähän tuo Petteri on nyt kunnolla ääneen pästyään osoittanut osaamisensa ihan juurta jaksain.

"Miljardi? Ei me olla kuultu, missä?"

"Tarvitaan omavastuuosuus toimeentulotuen asumistukeen.

("Mutta toimeentulotukea varten pitää olla tuloton ja varaton? Miten se omavastuu on mahdollista hoitaa?)

"No näitä tekoja nyt vaan pitää tehdä!"

"Talous on vaan niin tiukka! Aini laittakee sivuun yks miljardi turunrataan!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan