Terve seksuaalisuus
Mitä on terve seksuaalisuus ja miten sitä kykenee toteuttamaan? Omalla kohdallani on muiden miellyttäminen. En löydä sopivaa kumppania millään ja ajaudun sitten aina tekemään vain toiselle mieliksi. Tämä asia häiritsee jabolen rikkonut itseäni sen seurauksena ikävästi. En kuitenkaan haluaisi olla yksinkään, kaipaan läheisyyttä ja kosketusta liikaa. Mitä tehdä?
Kommentit (75)
Niin N47 jätit kokonaan pois sen vaihtoehdon,
että tuolla naapurin Tuijalla olis oma mies,
lapset ja sinänsä onnellinen avioliitto. Ehkä
hänen mies ei ollenkaan moista voi sulattaa,
niinkuin aivan ilmeistä olis. Mites sitten ,perhe
saa kovan kolauksen naapurin äijän touhuilusta
Tuo kolaus olis paljon raskaampi kuin, jos
naapurin äijä olis vaikka tahallaan kolaroinut
Tuijan perheen uuden auton. Sinäkö olet valmis
päästämään hänet pälkähästä pelkällä olan
kohautuksella ? Ok oma vastuunsa on Tuijallakin, mutta en olis ollenkaan valmis
pelkällä olankohautuksella päästämään tuota
naapurin äijää. Kyllä hän teki pahaa vahinkoa
yhteisöä vastaan , perhe-elämää vastaan, lapsia
vastaan. jne
Vierailija kirjoitti:
vastaan. jne
Vaihtoehtoja on monia. Mutta, myös Tuijalla on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan, niin kuin hän parhaimmaksi sen katsoo. Hänellä on oikeus tehdä valinnat omalta kohdaltaan.
Joo, seurauksia on kaikilla asioilla ja Tuija tietysti vastaa omista asioistaan. Ei edelleenkään ole yhteisön asia paheksua sitä.
Jokainen tekee itse valintansa miten seksuaalisuuttaan toteuttaa. Tykkäsi siitä muut tai ei. Seurauksista myös kantaa jokainen oman vastuunsa.
Tämä on jo ihan sivuraiteilla.
N47
Vielä vähän N47 ei seksi ja seksuaalisuuden
harjoittaminen saa olla sellainen epäjumala,
että sen nimissä saa tehdä mitä hyvänsä toisille
vahingollista. Kaikenlaiset perversiotkin koituvat herkästi vahingoksi pitemmässä
juoksussa.
Vierailija kirjoitti:
vahingollista. Kaikenlaiset perversiotkin koituvat herkästi vahingoksi pitemmässä
juoksussa.
Jokainen tekee myös itse omat päätökset koskien omaa seksuaalisuuttaan ja vastaa niistä asioista itse.
"Perversiot" eivät vahingoita ketään jos molemmat niistä nauttivat tai toteuttavat toisen mieltymyksiä vapaaehtoisesti ilman, että itsestä tuntuisi pahalta. Tuo perversion määritelmä myös on suhteellisen häilyvä käsite. Se mikä itselle on normaalia, voi olla toiselle perversio.
Jokaiselle löytyy seksikumppani, jonka kanssa voi yhdessä toteuttaa mieltymyksiään. Pitää vaan jaksaa etsiä sopivaa, mutta sellainen varmasti on olemassa.
N47
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastaan. jneVaihtoehtoja on monia. Mutta, myös Tuijalla on oikeus toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan, niin kuin hän parhaimmaksi sen katsoo. Hänellä on oikeus tehdä valinnat omalta kohdaltaan.
Joo, seurauksia on kaikilla asioilla ja Tuija tietysti vastaa omista asioistaan. Ei edelleenkään ole yhteisön asia paheksua sitä.
Jokainen tekee itse valintansa miten seksuaalisuuttaan toteuttaa. Tykkäsi siitä muut tai ei. Seurauksista myös kantaa jokainen oman vastuunsa.
Tämä on jo ihan sivuraiteilla.
N47
On olemassa paljon ihmisiä jotka eivät kanna seurauksista omaa vastuutaan.
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juoksussa.Jokainen tekee myös itse omat päätökset koskien omaa seksuaalisuuttaan ja vastaa niistä asioista itse.
"Perversiot" eivät vahingoita ketään jos molemmat niistä nauttivat tai toteuttavat toisen mieltymyksiä vapaaehtoisesti ilman, että itsestä tuntuisi pahalta. Tuo perversion määritelmä myös on suhteellisen häilyvä käsite. Se mikä itselle on normaalia, voi olla toiselle perversio.
Jokaiselle löytyy seksikumppani, jonka kanssa voi yhdessä toteuttaa mieltymyksiään. Pitää vaan jaksaa etsiä sopivaa, mutta sellainen varmasti on olemassa.N47
Ei kaikille ole olemassa seksikumppania. Miten viesteistäsi tulee hieman naiivi mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juoksussa.Jokainen tekee myös itse omat päätökset koskien omaa seksuaalisuuttaan ja vastaa niistä asioista itse.
Jokaiselle löytyy seksikumppani, jonka kanssa voi yhdessä toteuttaa mieltymyksiään. Pitää vaan jaksaa etsiä sopivaa, mutta sellainen varmasti on olemassa.N47
Ei kaikille ole olemassa seksikumppania. Miten viesteistäsi tulee hieman naiivi mielikuva.
No, sä voi olla sitä mieltä, mut aivan varmasti on ja sellaisen kyllä löytyy jos vaan etsii.
Mut tuohon aloitukseen olenkin jo sanottavani ja mielipiteeni sanonut ja ollaan sen verran jo asian vieressä, et tähän on varmaan hyvä lopettaa mun osalta.
N47
Ap voisit miettiä mistä saakka tuo häiritsevä
perversio on sinulla olllut, mistä se mahdollisesti on tullut. Olisko jossain kehitys-
vaiheessa tai vasta aikuisiässä. Vaikea poikkea-
vuushan tuo ilmeisesti on. Sanotaan,että jo
kohdusa ihminen aistii äidin tunteita esim.
Mutta myös aika jota nyt eletään on pahaa
aikaa. Toivottavasti löytyy tie vapautua
Vierailija kirjoitti:
perversio on sinulla olllut, mistä se mahdollisesti on tullut. Olisko jossain kehitys-
aikaa. Toivottavasti löytyy tie vapautua
Lapsuudesta, tai varhaisesta nuoruudesta asti se on ollut, en mitään tarkkaa ikää muista. Olen yrittänyt terapiassa selvittää mistä tuo poikkeavuus johtuu, mutta ei ole selvinnyt.
Julistan sinulle vapautumista. Väistyköön tuo
sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikaa. Toivottavasti löytyy tie vapautuaLapsuudesta, tai varhaisesta nuoruudesta asti se on ollut, en mitään tarkkaa ikää muista. Olen yrittänyt terapiassa selvittää mistä tuo poikkeavuus johtuu, mutta ei ole selvinnyt.
Ethän sinä mitään toisia halua mielyttää, jos aina vaadit toisia suostumaan perversioosi. Se on itsekkyyttä. Etsi itsellesi samanlainen hengenheimolainen ja toteuttakaan yhdessä, sikäli mikäli perversiosi ei ole vaston lakia ja vaarallinen muille kanssaolijoille.
Asiasi ,harmisi on ollut hyvin todellinenTunnen sen
nyt ihan hengessäni
Vierailija kirjoitti:
Julistan sinulle vapautumista. Väistyköön tuo
sinusta.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aikaa. Toivottavasti löytyy tie vapautuaLapsuudesta, tai varhaisesta nuoruudesta asti se on ollut, en mitään tarkkaa ikää muista. Olen yrittänyt terapiassa selvittää mistä tuo poikkeavuus johtuu, mutta ei ole selvinnyt.
Ethän sinä mitään toisia halua mielyttää, jos aina vaadit toisia suostumaan perversioosi. Se on itsekkyyttä. Etsi itsellesi samanlainen hengenheimolainen ja toteuttakaan yhdessä, sikäli mikäli perversiosi ei ole vaston lakia ja vaarallinen muille kanssaolijoille.
En tee aina niin. Haluaisin vain välillä itselleni tärkeitä asioita myös, mutta se taitaa olla liikaa vaadittu.
Joo tottakai seksiä koskee myös lait yhteiskunnassa esim. seksi alaikäisen kanssa. Jollain voi mieltymys olla tähänkin, mutta tervettä seksuaalisuutta on myös noudattaa lakia tässä kohtaa. Terve seksuaalisuus tuo mukanaan myös velvoitteita esim noudattaa sitä lakia. On myös tervettä seksuaalisuutta tunnistaa itsessään ne mieltymykset, mutta samalla silloin on velvollisuus myös se lain noudattaminen asiassa. Ihminen voi silti hyväksyä seksuaalisuutensa ja tunnistaa nämä asiat.
Se menee jo vähän aiheen vierestä.
Jos perheen isä nyt siihen naapurin Tuijaan on iskenyt silmänsä ja käy siellä Tuijaa panemassa niin kyllä sekin koskettaa yhteisöä, mutta perheen isä on silti vapaa valitsemaan ja toteuttamaan asian paheksui sitä kuka tai ei. Me emme tiedä onko isällä vaimon lupa käydä vieraissa eikä se edes meille kuulu. Perheen isällä voi olla terve seksuaalisuus, mutta löyhä moraalikäsitys avioliitosta. Tai voi olla, että se on heidän perheessään normaalia. Kun me ei tiedetä sitä, meidän on turha paheksua asiaa.
Vaikka tämä palstakin on eräänlainen yhteisö, niin tuskin meitä yksilöinä kiinnostaa, mitä muut ajattelevat vaikka juuri minun seksuaalisuudesta. Joku on kirjoittanut minullekin, miten perverssi naisvihaaja minä olen. Voi olla, että monikin paheksuu ja ei voisi kuvitellakaan tekevänsä asioita, mitkä minulle on mieleisiä. Mitä sitten, ei minua yksinkertaisesti kiinnosta, mitä muut ajattelevat asiasta tai onko ne jotenkin sopivia toteutettavaksi jonkun yhteisön mielestä.
Minun seksuaalisuuden on tarkoitus tuottaa minulle ja minun seksikumppanille vain hyvää oloa. Ei ole mitään väliä, mitä mikäkin yhteisö tai henkilö siitä on mieltä.
Onko paljoa väliäkään, mitä palstalla suositellaan, jokainen katsoo oman elämänsä kohdalla noudattaako suositusta ja onko se kokeilemisen arvoinen vai ei.
Tervettä seksuaalisuutta on tehdä itse omat päätökset koskien omaa seksuaalisuuttaan.
N47