Terve seksuaalisuus
Mitä on terve seksuaalisuus ja miten sitä kykenee toteuttamaan? Omalla kohdallani on muiden miellyttäminen. En löydä sopivaa kumppania millään ja ajaudun sitten aina tekemään vain toiselle mieliksi. Tämä asia häiritsee jabolen rikkonut itseäni sen seurauksena ikävästi. En kuitenkaan haluaisi olla yksinkään, kaipaan läheisyyttä ja kosketusta liikaa. Mitä tehdä?
Kommentit (75)
Kaikille ei vain ole kumppania. Sellaista elämä vain on. Seksistä voi nauttia yksinkin.
Jatka etsimistä. Löydät vielä sellaisen joka ajattelee samoin. Haluaa miellyttää sinua. Silloin parisuhde toimii kun molemmat huolehtii epäitsekkäästi toistensa tyydyttämisestä. Minulla on sellainen vaimo. Itse olen huolehtinut hänen orgasmeistaan alusta lähtien ja hän minun.
Vierailija kirjoitti:
Jatka etsimistä. Löydät vielä sellaisen joka ajattelee samoin. Haluaa miellyttää sinua. Silloin parisuhde toimii kun molemmat huolehtii epäitsekkäästi toistensa tyydyttämisestä. Minulla on sellainen vaimo. Itse olen huolehtinut hänen orgasmeistaan alusta lähtien ja hän minun.
Olen sellaisella tavalla perverssi etten usko ikinä löytäväni ketään. Vuosia olen tuloksetta etsinyt. Se tässä painaa.
Kyllähän niitä löytyy kun pitää silmät avoinna ja mielen iloisena. Nyt itsekin löysin ihan täydellisen naisen metroasemalta! Tai en tietenkään tiedä muuta kuin että farkut istuvat hänelle erityisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sellaisella tavalla perverssi etten usko ikinä löytäväni ketään. Vuosia olen tuloksetta etsinyt. Se tässä painaa.
Et tietenkään löydä jos olet jo päättänyt ettet löydä. Ihan varmasti löytyy oikea kun jaksaa etsiä ja asettaa itsensä alttiiksi löytämään.
Olen tuota miettinyt. Taitaa sellaiset paalupaikat olla nykyisin vähissä, mistä kunnon
puolison vois löytää. Minua itseäni tuo nyt ei
tällä hetkellä niin kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota miettinyt. Taitaa sellaiset paalupaikat olla nykyisin vähissä, mistä kunnon
puolison vois löytää. Minua itseäni tuo nyt ei
tällä hetkellä niin kosketa.
Ei niitä löydy. Kaikki etsivät täydellisyyttä ja kyllästyvät nopeasti. Pienikin virhe toisessa ja suhde päättyy. Mahdottomat markkinat.
Missähän ikähaarukassa olet, mies vai nainen?
Oletko kovinkin hiljainen tai ujo ottamaan
yhteyttä. Suun avaaminen tuntemattomalle
voi olla vaikeaa, mutta älä pelkää ei hän sinua
syö.
Vierailija kirjoitti:
Missähän ikähaarukassa olet, mies vai nainen?
Oletko kovinkin hiljainen tai ujo ottamaan
yhteyttä. Suun avaaminen tuntemattomalle
voi olla vaikeaa, mutta älä pelkää ei hän sinua
syö.
45-v mies
Olen kyllä yrittänyt puhua. Viimeistään kun kerron perverssistä puolestani tulen torjutuksi, aina. Välillä se tapahtuu nopeammin, välillä myöhemmin.
Mitä siis olet tehnyt miellyttääksesi muita? Ollut toteuttamatta "perversiotasi"?
Mikähän se sinun perverssiys sitten on. Taidat
siis olla todellakin liian perverssi. Etkö olis
siitä valmis luopumaan, niin saisit läheisen
ystävän sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mitä siis olet tehnyt miellyttääksesi muita? Ollut toteuttamatta "perversiotasi"?
Tehnyt kaikkea mitä kumppanit ovat vaatineet. Tullut tehtyä vaikka mitä, ryhmäseksiä, bdsm:ää ja sellaisia. Naiset eivät halua toteuttaa minulle tärkeitä asioita, eli ollut toteuttamatta itseäni. Aikaa myöden se alkaa aina masentamaan ja ahdistamaan kun ei kelpaa, vaikka mitä tekisi toiselle.
Ja sekin masentaa ettei parisuhdetta haluavia tunnu olevan missään, ei vaikka mitä tekisi. Kaikki haluavat vain hetken hupia ja sitä että annan heille mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se sinun perverssiys sitten on. Taidat
siis olla todellakin liian perverssi. Etkö olis
siitä valmis luopumaan, niin saisit läheisen
ystävän sitten?
Olen yrittänyt vuosia luopua siitä. En vain kykene, en osaa. Haluaisin rakastua ja alistua naiselle. Sellaista haluavia naisia ei vaan ole missään.
No nyt on vaikea perverssio. Ainakin se olis
minulle. Voisin kyllä olla ystävällinen ja koittaa
miellyttää naista. Mutta tuollainen. En keksi
miehenä miten tuollainen pitäis olla. Katastrofi
tuosta tulis ainakin meillä!
Vierailija kirjoitti:
No nyt on vaikea perverssio. Ainakin se olis
minulle. Voisin kyllä olla ystävällinen ja koittaa
miellyttää naista. Mutta tuollainen. En keksi
miehenä miten tuollainen pitäis olla. Katastrofi
tuosta tulis ainakin meillä!
Tiedän sen. Vihaan itseäni tämän takia. Yksinäisyys tuntuu syövän sieluni.
Kyllähä se kissa kyntensä näyttää, kun se oikein
suuttuu. Muuta en nyt oikein keksi. Eli pientä
provosointia tai muuta puoliensa pitämistä,
niin että se nainen oikein raivostuu. Kyllä sitten
näet mikä sinun paikkasi on, jos sitä haluat!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähä se kissa kyntensä näyttää, kun se oikein
suuttuu. Muuta en nyt oikein keksi. Eli pientä
provosointia tai muuta puoliensa pitämistä,
niin että se nainen oikein raivostuu. Kyllä sitten
näet mikä sinun paikkasi on, jos sitä haluat!
En tuollaista halua. Esimerkiksi straponilla leikkiminen olisi taivaallista. Kun asian ottaa esille saa ällöttyneitä katseita. Itselleni on vaikea ymmärtää miksi, kun itse suostun toisen mieliksi tekemään ihan mitä tahansa. Kai se on vaan niin ällöttävää sitten.
No nyt ei ole tietoa tuosta straponista. Mitähän
mahtaa olla ? Onko se vain joku vaateleikki?
Ehkä se ei ole naisten makuun sitten .
En tiiä onko mun järkevää kommentoida sulle mutta sanon taas kerran mielipiteeni :)
"Mitä on terve seksuaalisuus ja miten sitä kykenee toteuttamaan?"
-Terve seksuaalisuus on sitä, et hyväksyy itsensä ja oman seksuaalisuutensa juuri sellaisena, kuin se on. Ensin pitää itse hyväksyä omat mieltymyksensä ja sitten vasta pystyy niitä nautinnollisesti toteuttamaan ilman häpeän tunnetta tai ahdistusta siitä, että joku niistä mieltymyksistä on jotenkin "outoa". Pitää myös uskaltaa sanoa ne seksikumppanilleen.
"Omalla kohdallani on muiden miellyttäminen. En löydä sopivaa kumppania millään ja ajaudun sitten aina tekemään vain toiselle mieliksi. Tämä asia häiritsee jabolen rikkonut itseäni sen seurauksena ikävästi. En kuitenkaan haluaisi olla yksinkään, kaipaan läheisyyttä ja kosketusta liikaa. Mitä tehdä?"
-Olen edelleen sitä mieltä, että sä et ole hyväksynyt itseäsi sellaisena kuin olet ja ajaudut sen takia tekemään vain toisen mieliksi, etkä pääse toteuttamaan niitä asioita kuin haluaisit. Sun pitää kertoa ne myös jollain tavoin seksikumppanille ja kertoa mitä toivoisit.
Kerroit tuolla alempana "pervesioista" mitä toivoisit esim se strapon. Toivoisit muutenkin olevasi alistettu. Ne ei ole mitenkään harvinaisia mieltymyksiä ja aivan varmasti löytyy naisia toteuttamaan toiveitasi. Se on kuitenkin aika tavallista monessa parisuhteessa.
Itse en pidä tuollaisia mieltymyksiä pervesioina, (vaikka varmaan ne siihen luokitellaankin) vaan ihan tavallisina mieltymyksinä, mistä seksuaalinen kiihottuminen tulee. Kaikki on ok ja "normaalia" niin kauan kuin se molemmille seksin osapuolille on sopivaa ja molemmat nauttii. On se sitten ihan mitä vaan ja välittämättä siitä mihin se "luokitellaan".
Kun sanot olevasi perverssi niin se minusta kuulosti siltä, että et olisi hyväksynyt ihan kokonaan seksuaalisuuttasi. Sä yrität olla jotain muuta kuin olet. Siinä mennään jo heti metsään.
Minäkin varmaan olen monellakin mittapuulla pervessi, mutta en pidä itseäni sellainena :)
Ehdottomasti sun pitäis saada sun itsetunto kuntoon ihan ensin ja siihen voisi kokeilla sitä ammattiapua (enkä nyt tarkoittanut välttämättä sitä seksuaaliterapeuttia vaan vaikka jotain muuta keskusteluapua)
Kaikkea hyvää,
N47
Kannattaa opetella tervettä itsekkyyttä ja olemaan yksin. Kun rakastaa itseään ei enää tarvitse muita. Sen jälkeen on hyvällä tuurilla mahdollista löytää itselle sopiva kumppani. Tämä tietysti vaatii ehkä pitkänkin ajan seksittömyyttä ja se voi olla vaikeaa. Olen itse elänyt noin seitsemän vuotta nyt yksin. Pää tuntuu välillä räjähtävän, mutta eipä tarvitse enää miellyttää ketään. Itseään ei kannata rikkoa.