Mikä on mieleisin nimitys naisen rinnoille?
Rinnat, tissit, kannut, munkit, boobsit, tisut, tytöt... ja mitä niitä nyt onkaan.
Joten naiset:
1. Millä sanalla puhut itse omista rinnoistasi?
2. Millä sanalla toivoist kumppanisi puhuvan rinnoistasi?
3. Mikä on kamalin nimitys rinnoille jonka olet kuullut?
Kommentit (19)
Nisut on kivat. Lollot on ällöt ja melonit myös.
Eikös ne siellä etelässä hesessä eli tsadissa sano niitä dösiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne siellä etelässä hesessä eli tsadissa sano niitä dösiksi.
Joo ja skujaavat bosilla duuniin.
Tissit on kivat. Kannuista tai boobseista en halua kuulla, molemmat ihan hirveitä.
Ite tykkään kutsua enemmän sellasilla leikittelevillä nimeillä. Kuten "tisoshofenit" tai "tisuiitat".
Tisut tai tissit, miehen kqanssa kahden kesken. Sitten isomman kuulijakunnan aikana ihan arkisesti rinnat.
Niitä ei toivottuja nimiä on toki paljonkin. Niiden hyväksyttävyys riippuu tilanteesta ja jopa tavasta jolla nimi sanotaan.
Maitokannut, mahtimeijerit, mahtimelonit, utareet, maitotonkat, tisuliinit ja jo mainitut kulmunit tietenkin! Ja vielä megalollot, muhkumaitulit ja maitomeijerit ainakin!
Keijo-Petteri kirjoitti:
Maitokannut, mahtimeijerit, mahtimelonit, utareet, maitotonkat, tisuliinit ja jo mainitut kulmunit tietenkin! Ja vielä megalollot, muhkumaitulit ja maitomeijerit ainakin!
Puolisosi taitaa imettää tällä hetkellä, kun on noin maitoaiheisia lempinimiä :)
Minä olen antanut tisseilleni nimet ja he ovat Piia ja Noora. Noilla nimillä voi kutsua. Tissejäni ei ole nimitelty vaan enemmänkin kehuttu.