Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperhe

Vierailija
25.06.2023 |

Tilanne on että omat lapset jo muuttaneet omilleen. Puolisolla yksi lapsi ja hänellä ei vanhempien tekemää sääntöä asumisen kanssa että onko toisella vanhemmalla vai meillä. Lapsi ilmoittaa aina millon on tulossa ehkä pari päivää aiemmin. Lapsi siis itse päättää kulkemisensa tai ainakin puoliso minulle sanoo näin. Onko liikaa vaadittu että haluaisin säännön tähän? Ollaan asuttu yhdessä jo vuosia

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaadittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle, kun lapsi tulee tapaamaan vanhempaansa. Sinulla ei ole oikeutta laatia ja vaatia sääntöjä puolison lapselle.

Vierailija
4/9 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asuntonne yhteinen vai vain sinun?

Vierailija
5/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunto on yhteinen

Vierailija
6/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle, kun lapsi tulee tapaamaan vanhempaansa. Sinulla ei ole oikeutta laatia ja vaatia sääntöjä puolison lapselle.

Ap:lla on oikeus päättää, miten haluaa elämänsä elää. Luulisi, että miehellekinolisi selkeämpää, voiko lähteä jonnekkin vai pitääkö joka päivä istua kotona stanbynä.

Mies toki kierrättää säännön omalle lapselleen.

Vierailija
7/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on oikeus päättää, miten haluaa elämänsä elää. Luulisi, että miehellekinolisi selkeämpää, voiko lähteä jonnekkin vai pitääkö joka päivä istua kotona stanbynä.

Olen äiti ja lapsi ei asu luonani. Aina saa tulla. Jos Itselläni on menoja niin niistä lapsi tietää hyvissä ajoin. Koskaan en kiellä tulemasta. Aina on tervetullut ja saisi asua täällä aina.

Vierailija
8/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen äiti ja lapsi ei asu luonani. Aina saa tulla. Jos Itselläni on menoja niin niistä lapsi tietää hyvissä ajoin. Koskaan en kiellä tulemasta. Aina on tervetullut ja saisi asua täällä aina.

Kun minä olin vuoroviikkoäiti, niin lapsi sai aina halutessaan tulla. Kun aloin seurustelemaan, ei lapsen yhtäkkinen pölähtäminen paikalle ollut enää kenenkään etujen mukaista. Ei edes lapsen.

Vierailija
9/9 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat vaatia jotain säännönmukaisuutta. Toisaalta ihan hyvä juttu, että lapsi ilmoittaa etukäteen teille tulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi