Miks tinder ehdottaa uudestaan samoja tyyppejä.
Ei ole väliä, et olen itse tykännyt tai jättänyt tykkäämättä.
Kommentit (5)
Tinder laskee sinulle vertailuarvon sen perusteella miten suositut tyypit antaa sinulle liken. Sen jälkeen sinulle näytetään vain niitä suunnilleen saman arvon saaneita tyyppejä. Pari ensimmäistä päivää siellä tarjotaan kaikkea mahdollista, jotta vertailulukusi saadaan selville. Tinder myös rankaisee kaikista tykkäävät ja niitä jotka nirsoilee. Pelin henki on tämä.
Tietää että olet nirso ja ns. vertailulukusi kuten jo mainittiin. Nuo tarjotut ovat niitä omaa tasoasi olevia.
Vierailija kirjoitti:
Tinder laskee sinulle vertailuarvon sen perusteella miten suositut tyypit antaa sinulle liken. Sen jälkeen sinulle näytetään vain niitä suunnilleen saman arvon saaneita tyyppejä. Pari ensimmäistä päivää siellä tarjotaan kaikkea mahdollista, jotta vertailulukusi saadaan selville. Tinder myös rankaisee kaikista tykkäävät ja niitä jotka nirsoilee. Pelin henki on tämä.
Miehillä tätä vertailulukua vääristää botit. Joitakin vuosia sitten oli paljon ryssäbotteja. Nyt on tullut thaimaalaisia ja muita aasialaisia rutkasti, jotka laittavat kaikille miehille sydämmen.
En tiedä johtuuko siitä että olen blondi, mutta minulle on käytön alusta saakka tullut paljon mustia miehiä. Nykyään tulee pääsääntöisesti mustia, luulisin että johtuu siitä kun olen antanut likejä vain mustille.
Siksi että käyttäjille riittäisi selattavaa. Joskus samat naamat tulevat tosiaan vastaan jopa useita kertoja enkä todellakaan usko, että he olisivat poistaneet profiilinsa ja tehneet sen heti uudelleen samoilla kuvilla.