Elämä ahmattimiehen kanssa
Epäilen että omalla puolisolla on ahmimishäriö. Jo ihan suhteen alussa kävi ilmi, että ruokaa on tehtävä vähintään kolminkertainen määrä ja siltikään sitä ei riitä seuraavaksi päiväksi. Mies saattaa syödä lämmintä ruokaa 3-4kertaa päivässä, myös iltapalaksi. Ja siihen leivät ja jugurtit ym välipalat päälle. Jos lähdetään yhdessä syömään tai olevinaan treffeille, se on aina joku buffa ja niin ähky että sen jälkeen suoraan nukkumaan. Eli vaikuttaa kyllä meidän s*ksielämäänkin kun toinen syö itsensä tainnoksiin lähes joka päivä.
Aiemmin en viitsinyt pyytää ruokaan rahaa, mutta nykyään on pakko kun ruokakauppaan menee muutenkin enemmän. Meillä on ihan normaalia kotiruokaa, ei mitään kevyitä salaattilounaita.
Ihme kyllä ukko ei ole edes mitenkään sairaalloisen lihava, vatsakas kyllä, mutta ei mikään 150kiloinen. Ei tee edes mitään erityisen raskasta työtä, mutta ei mitään toimistohommiakaan. Liikuntaa ei suostu harrastamaan kun ei luonnollisesti enää iltaisin ahmimisen jälkeen jaksa. Olen yrittänyt ottaa asiaa nätisti puheeksi, mutta sanoo että pakko syödä kun on nälkä.
Kommentit (5)
Valivalivali, mun mies syö liikaa, mun mies juo liikaa, mun mies ei tee kotitöitä. Miten ne miehet ees kestää tollasia nalkutuksia?
Siis onko hän seurustelukumppanisi vai avopuolisosi, kun "et viitsinyt pyytää ruokaan rahaa" ja "lähdette olevinaan treffeille"?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko hän seurustelukumppanisi vai avopuolisosi, kun "et viitsinyt pyytää ruokaan rahaa" ja "lähdette olevinaan treffeille"?
Varmaan joku tapailumies, joka loisiiii ap:n jääkaapilla ja kotona, kun oma asuntonsa on joku sikolätti. Ja kyllähän siinä tosiaan säästää, kun on lokki ja käyttää hyväkseen toisen vieraanvaraisuutta.
Eikö pelota mennä nukkumaan?
Jos vaikka heräät yöllä siihen, että se puraisee kyljestä.