Kyllä laihduttaminen on taas helppoa kun lopetti lihottavien lääkkeiden käytön
Tänään ei ole juuri mitään tehnyt mieli syödä. Lääkkeistä tuli noin kuusi kiloa ylimääräistä mutta nyt paino tippuu tasaisesti.
Kommentit (17)
Itse se paino on syömällä hankittu, ei niissä pillereissä mitään ihmekaloreita ole.
Olisiko listaa lihottavista lääkkeistä niin voisin katsoa onko omani sillä listalla?
En osaa listata lihottavia, mutta voi löytyä ihan lääkkeen tuoteselosteen haittavaikutuksista.
Tiedoksi tuolle eräälle, että vaikkei lääkkeissä ole sinänsä kaloreita ne voivat lisätä ruokahalua, pohjatonta nälkää ja myös pieni määrä entisiin annoksiin saattaa jo lihottaa. Nestettäkin saattaa kertyä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko listaa lihottavista lääkkeistä niin voisin katsoa onko omani sillä listalla?
Sen kun luet tuoteselosteesta sivuoireet
Sitten seuraavaksi laihduttavia lääkkeitä. Seuraavaksipiristäviä. Sen jälkeen rauhoittavia. Sitten kaikkia kerralla.
Suurinosa lääkkeistä on myrkkyä mitkä ei kuulu meidän elimistöön ollenkaan... Niiden tarkoitus ei ole edes parantaa mitään, vaan pitää ihminen siinä lääkekoukussa jotta lääketeollisuus voi hyvin.
Hienoa että jätit pois kaiken turhan.
No juu, mutta ennemmin muutama kilo lisää ja elämäniloinen tavallinen päihteetön arki, kuin kuolemaa odottava mieliala kokoajan normaalipainoisena tai laihana. 😅 Ja näytän näillä kiloilla suht normaalivartaloiselta (ei mahaa kuin olisin raskaana) verrattuna ylensyöneisiin nykyihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa lääkkeistä on myrkkyä mitkä ei kuulu meidän elimistöön ollenkaan... Niiden tarkoitus ei ole edes parantaa mitään, vaan pitää ihminen siinä lääkekoukussa jotta lääketeollisuus voi hyvin.
Hienoa että jätit pois kaiken turhan.
Kiitos, näinhän se tuppaa olemaan
Ajattele mikä jäynä olisi laittaa jollekin salaa jotenkin lihottavaa lääkettä vuosikausia. Voih meillä kaikilla onvälilöä paino ongelmia
Vierailija kirjoitti:
No juu, mutta ennemmin muutama kilo lisää ja elämäniloinen tavallinen päihteetön arki, kuin kuolemaa odottava mieliala kokoajan normaalipainoisena tai laihana. 😅 Ja näytän näillä kiloilla suht normaalivartaloiselta (ei mahaa kuin olisin raskaana) verrattuna ylensyöneisiin nykyihmisiin.
Lääkkeet olivat minullekin paikallaan. Nyt tilanne rauhoittunut joten voin olla ilmankin. Aloitan taas jos tilanne sitä vaatii. Vielä käytän muutamaa lääkettä mutta niissä ei ole haittana lihomista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun luet tuoteselosteesta sivuoireet
Jos henkilöllä on ongelma, että ei tiedä mitä lääkettä ottaa, ei kun annetaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse se paino on syömällä hankittu, ei niissä pillereissä mitään ihmekaloreita ole.
Toivon, että esim. elinsiirtosi aiheuttamaa käänteishyljintää hoidetaan rankoilla kortisonihoidoilla. :)
ohis
Mäkin oon syönyt vuosikausia lihottavia lääkkeitä. Nyt ne lopetettuani oon osan painosta saanut pois, mutta muut sivuoireet ei ole lähteneet. En esimerkiksi saa orgasmia ja se on mielestäni isompi ongelma kuin ylipaino.
Tiedän tunteen. Kun lopetin e-pillerin paino tippui 8 kg itsestään, rinnatkin pieneni takaisin kokoon D koosta G. Olen monta kertaa miettinyt että kuinkahan moni on tilastoissa lievän ylipainon puolella ihan vaan jonkun e-pillerin, psyykelääkkeen, kortisonin tai vaikka kipulääkkeen takia. Kun pelkkä nesteen kertyminen on yleinen sivuvaikutus lääkkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh! Sinä et tiedä tästä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että esim. elinsiirtosi aiheuttamaa käänteishyljintää hoidetaan rankoilla kortisonihoidoilla. :)
ohis
Tai aivosyöpää. Kokemusta on lähipiiristä.
Niin, jotkut lääkkeet lihottavat, tavalla tai toisella. Lisäävät ruokahalua tai keräävät nestettä elimistöön.