Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A h d i s t a a, mies pikkujouluissa :(

Vierailija
09.12.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle oli rintaan ilmestynyt fritsu ihan itsestään!! Ja klamydiakin tuli mulle vissiin uimahallista..

Näin jälkiviisaana kaduttaa, että kattelin sitä viis vuotta, enkä halua edes tietää paljonko se petti sinä aikana..

Joten älkää olko yhtä naiiveja kuin minä olin, voimia 10!

Vierailija
2/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin linjoilla ja miettii lähtiskö baariin asti vetää pään täyteen, mies nukkuu tyytyväisenä sängyssä eikä selvitä tätä asiaa millään lailla.

Kuuntleen kaikki pettämislaulut tässä ja oikein kerään vihaa miestä kohtaan. Yhtä asiaa en vaan ymmärrä - ei itketä lainkaan. Ennemminkin olen vaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olenko miehen kanssa vain pelkkiä kämppäkavereita ollut jo pitemmän aikaa? Jotenkin on sellainen hällä väliä fiilis ja vain tunne että nyt minullakin on " lupa" tehdä ihan mitä huvittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaimo pikkujouluissa eikä ahdista yhtään. Jos panee jonkun muun kanssa, niin pankoon...kunhan ei saa jakorasian mainetta, ei tuota tauteja enkä saa tietää asiasta (so ei siis harmeja kenellekään). Mitäs tuota stressaamaan.

Vierailija
4/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, ei kosto parisuhdetta paranna mut omaa oloa voi kyllä helpottaa.

Vierailija
5/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin 3 kertaa its testeissä ja negatiivinen tulos aina vaan, joten multa se ei ole voinut sitä saada, kuten hän niin väitti.

Jumalauta naiset, älkää olko niin sinisilmäsiä, miehet on luotu tekee jälkeläisiä lisää ja niiden vietit ovat myös sen mukaisia, ne ei edes pidä pettämistä pahana asiana, kuhan vaan me tyhmät naiset ei saada sitä tietoon.

Vierailija
6/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä nautin siitä, että saan olla rauhassa. TÄnäänkin sai sitä ajaa pois, että varmasti lähtis. Ja kukaan ei petä ketään meijän liitossa...

Vierailija
7/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo niin auliisti, että kenenkä työkaverin kanssa tanssi ja että antoi yhden pienen poskipusunkin, kun oli niin sekzhikäs työkaveri. Ei ole tullut ongelmia minään vuonna.

Vierailija
8/14 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kulta paras kulta, oma sänky paras sänky, oma perhe parasta aamuseuraa :)

Vierailija
9/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette hommaa hoitajaa lapsille ja mene mukaan? En tajua.

Vierailija
10/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kestänyt sitä syyllistävää katsetta kun kerrankin oli lähdössä johonkin tuulettumaan.

Vierailija
11/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä olet itsekin pikkujouluissa käynyt?

Vierailija
12/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nauttisit miehettömästä illasta ja menisit sitten aikanasi itseksesi viihteelle hyvällä omallatunnolla?? Miksi pitää ahdistaa?

Vierailija
13/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuluin vielä viime vuonna yhteen tanssiryhmään ja paljon heitettiin keikkaa pikkujouluissa ja kyllä ne varatut miehet ihan törkeesti petti naisiaan.

Vierailija
14/14 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies oli eilen pikkujouluissa ja on päivän maannut krapulassa. Lähdettiin sit 8 aikaa illalla käymää yhdessä kioskilla ja huomasin siellä et on fritsu kaulassa. Tultiin kaasu pohjassa kotiin ja kysyin et mitä vittua kaulassa on niin väitti et hän ei todellakaa tiedä mistä on tullut eikä kuulemma ole kenenkään kanssa ollut.

Eli mulla on täällä harvinainen yksilö - saa fritsuja ihan itsekseen. Se kuka haluaa niin tervetuloa hakemaan.

Vituttaa niin helvetisti. Minä täällä eilisen illan siivosin koko kodin ja laitoin valmiiksi kynttilöitä ja muita että on sitten romanttinen ilta miehen kanssa kun lapsi nukkuu mut se on nyt pelkkää kuvitelmaa vaan.

Sori kirjotusvirhheet ja muut, olen jostain syystä kännissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi