Flirttailetteko parisuhteessakin?
Ihan vaan semmoista silmäpeliä. Mä ainakin myönnän, joskus vain se tapahtuu vaikka kadulla kävellessä. Katseiden vaihto ja matka jatkuu. Saa hymyn huulille hetkeksi ja illalla asia on jo unohtunut. Normaalia vai ei?
Kommentit (14)
Mun perusolemus on sellainen vähän flirtti, pilke silmässä ja hymy huulessa. Itse miellän sen yställisyydeksi ja ilon levittämiseksi maailmaan, olen siis yhtä lailla flirtti miehille ja naisille.
15 vuotta naimisissa.
Ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä.
Ai komeille ja hauskoille miehille 🥰
Flirttailen hymyillä ja katseilla en mene sen pidemmälle. Se on mielestäni täysin ok ja mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai komeille ja hauskoille miehille 🥰
Kivan ja rennon oloisille tyypille, en psykotuijottajille.
En, ei mielestäni ok parisuhteessa
Todellakin flirttailen. Meidän suhteessa on pelisäännöt hyvin avoimet ja selviksi sovitut. Ei turhaa nipotusta,iloa ja pilkettä silmiin kulkiessaan.
Naiset flirttailee. Naisista se ei ole pettämistä.
Mutta jos mies laittaa yhdenkin liekki-emojin Instassa jollekkin naiselle, niin sitä ei naisten ego ja itsetunto kestä.
Tai jos mies flirttailee töissä naisille. Tai kesätyöntekijöille.
Flirttailen. Mitä pahaa siinä muka on? M37
Vierailija kirjoitti:
Naiset flirttailee. Naisista se ei ole pettämistä.
Mutta jos mies laittaa yhdenkin liekki-emojin Instassa jollekkin naiselle, niin sitä ei naisten ego ja itsetunto kestä.
Tai jos mies flirttailee töissä naisille. Tai kesätyöntekijöille.
#8 vastaa omasta puolestaan,höpöjä puhut. Meistä kumpikin flirttailee tilaisuuden tullen,oltiin yksin tai yhdessä liikkeellä. Eikä irtoa hiukset päästä eikä levikset repee, vaikka lähemminkin tuttavuutta tekee.
Olen aina ollut naisten naurattaja ja siksi tullut pari kertaa väärin ymmärretyksi, jolloin pari ihastunuttakin on viestitellyt. Olen harvoin yhtä luonteva miesten kanssa, vaikka olen ihan parisuhteessa miehen kanssa pitkään elänyt nainen.
Vierailija kirjoitti:
Palstan incelinaisista olet sika.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuit näemmä saamaan naisen tälle kesälle?
Herranjumala nyt on kyllä hørøperseistä touhua!