Peniksen koon vaihtelu
Kokoon liittyviä keskusteluja on paljon, mutta onko muilla kausittaista tai päivittäistä vaihtelua? Itselläni on selvästi aktiivisia jaksoja, jolloin kalu on hieman turvonnut pitkin päivää ja paksuuskin on normaalia suurempi seisokissa. Samalla myös pituus on maksimissaan heti kovettuessaan. Seksuaalisesti aktiivisina aikoina pituus voi olla lähes kaksi senttiä suurempi ja ympäryskin sentin. Erektion kovuus ei ole selittävä tekijä, koska se on aina täydellinen.
Kommentit (23)
Voi luoja sentään 🙄 Eikö teillä mittamiehillä mikään muu päässä liiku, kuin oma kusiputki?
Tulee ihan mieleen nuoruuden märät unet, kalu kovana eroottisista unista ja sitten laukesi housuihin.
Välillä kun syönyt kunnolla sinkkiä niin tuntuu että tulee housuista tanko läpi!
Vaihtelee testosteronitason heittelyn vuoksi.
Mm. Uni vaikuttaa asiaan, koska testoa erittyy öisin ja arvot on aamuisin korkeimmillaan (mistä johtuu mm. aamuseisokki).
Itse olen teston korvaushoidossa, silloin kun arvot on tapissa, on kalukin turpeampi.
M40
Mun kalun koko vaihtelee 7-9cm paikkeilla täydessä kovuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei saakeli mikä nysä🤣!! Pidän mun keskikokoista 16cm pienenä.
Onneksi teillä miehillä riittää tuo yhteinen mielenkiinnon kohde ikuisiksi keskustelunaiheiksi. Naisia haukotuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei ole kalu vaan katkarapu. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teillä miehillä riittää tuo yhteinen mielenkiinnon kohde ikuisiksi keskustelunaiheiksi. Naisia haukotuttaa.
Tällä lirpakkeella annan takuuorgasmin joka kerta, sitä ei pidä väheksyä. Itselleni.
Mihin sitä naista tarvitaan, mulla on tiskikone ja äiti pesee pyykkini.
Mietin myös, miksi pimppi on aina liian tiukka? Eikö sen koko vaihtele?
T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Et mieti, mietit vain miksi sinulle on sattunut nysä geenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä luulet😉
Vierailija kirjoitti:
Välillä kun syönyt kunnolla sinkkiä niin tuntuu että tulee housuista tanko läpi!
Housu repeää kun ei kestä sitä painetta xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apinalla hirtti kiinni nyt. Kirveleekö pimppi?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla taas muotia on isot tatuoidut pakarat. Otettu kai oppia karjaportin kinkuista. Siellä muoti on vain joulusesonkina. Miehet hommaa sinapit.
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä passiivisia naisia kiinnostaisi, no ei mikään. Jonniinjoutava kaakattaminen vaan mutta konkreettiset teot jäävät miesten tehtäväksi.
Tatuoidut pakarat nousevat ja laskevat...aah...
Aamuyöstä oli niin turvoksissa että shortsit oli telttana mutta kyllä se sitten kusellakäytyä turvotus laski.