Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalan käytännöstä?

Vierailija
23.06.2023 |

Jos joutuu sairaalassa osastolle niin saako pitää vaatteensa. esim farkut?

Em. Tapauksessa hoitaja riisui multa farkut osastolle siirrettäessä?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet psykiatrisella osastolla, ne pelkää että hirttäydyt farkuilla kun ne on vahvaa kangasta.

Farkut on tallessa ja saat ne takaisin kun kotiudut.

Vierailija
42/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa ei hoitajat pidä farkkuja töissä, heillä on määrätyt työvaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet psykiatrisella osastolla, ne pelkää että hirttäydyt farkuilla kun ne on vahvaa kangasta.

Farkut on tallessa ja saat ne takaisin kun kotiudut.

Voiko psykiatrisella osastolla muka naishoitaja olla farkut jalassa?

Ja jos voi niin miksi ei sitten antaisi miespotilaan pitää siellä omia farkkujansa?

Vierailija
44/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan vaatteissa ei ole metallisia osia. Jos sua tarvii elvyttää, viedä kiireellisesti mri-tutkimuksiin yms. Niin ei ainakaan tule turhia pipejä.

Vierailija
45/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja ei olisi saanut riisua sulta farkkuja vaikka et niitä itse ottanut pois.

Vierailija
46/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos voi niin miksi ei sitten antaisi miespotilaan pitää siellä omia farkkujansa?[/quote]

Psykalla voi olla hoitaja ja hoidettava farkuissa.

Vierailija
47/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos voi niin miksi ei sitten antaisi miespotilaan pitää siellä omia farkkujansa?

Psykalla voi olla hoitaja ja hoidettava farkuissa.

Onko näin ihan kaikissa tapauksissa?

Vierailija
48/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin eristyshuoneessa pilkkihaalaria, koska olen palelija. Jos oikein paleli, lisäsin kahluuhousut.

Lisäksi rukkaset ja huopikkaat, hyvin tarkenin. 

Paranin luuydinsyövästä pelkästään lämpimän vaatetukseni vuoksi. 

Vierailija
49/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mites alusvaatteet? Onko nekin sairaalan? Saako rintsikatkin vai pitääkö olla ilman?

Vierailija
50/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,  jos minä olisin se hoitaja en lähtisi väkisin riisumaan sinulta housuja jalasta vaan kyselisin ja sanoisin sinulle että voisitko riisua farkut, että saisit sairaalan omat housut, koska se kuuluu käytäntöön. En jäisi myöskään paikalle kun sinä vaihdat vaatteita vaan antaisin rauhassa vaihtaa. 

Ota yhteyttä tämän osaston osastonhoitajaan ja kerro mielipahasta, jota tämä tilanne sinussa aiheutti.

Vierailija
51/61 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,  jos minä olisin se hoitaja en lähtisi väkisin riisumaan sinulta housuja jalasta vaan kyselisin ja sanoisin sinulle että voisitko riisua farkut, että saisit sairaalan omat housut, koska se kuuluu käytäntöön. En jäisi myöskään paikalle kun sinä vaihdat vaatteita vaan antaisin rauhassa vaihtaa. 

Ota yhteyttä tämän osaston osastonhoitajaan ja kerro mielipahasta, jota tämä tilanne sinussa aiheutti.

No miten hoitajana sitten toimisit jos ei potilas pyynnöistäsi huolimatta ottaisi farkkujaan pois?

Vierailija
52/61 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja ei saisi riisua farkkujani.

Mutta jos olet ollut syvässä unessa niin on voinut ajatella että ottaa farkut pois herättämättä sinua jotta saat levättyä.

Vierailija
53/61 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hoitaja ei olisi saanut toimia noin mutta en ole varma? Saattaa olla tuossa tilanteessa myös sallittua.

Vierailija
54/61 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mites alusvaatteet? Onko nekin sairaalan? Saako rintsikatkin vai pitääkö olla ilman?

Olin 3 viikoa sairaalassa. En pitänyt rintsikoita tai alushousuja koko aikana. Paitsi parina päivänä käytin sairaalan alushousuja. Sukatkin tuli sairaalan puolesta.

Vierailija
55/61 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 3 viikoa sairaalassa. En pitänyt rintsikoita tai alushousuja koko aikana. Paitsi parina päivänä käytin sairaalan alushousuja. Sukatkin tuli sairaalan puolesta.

Mitä luulet miten siellä olisi tilanteessani toimittu?

Olisinko kokenut siellä saman kohtalon?

AP

Vierailija
56/61 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne farkut otettiin sulta pois, jotta on tarvittaessa helpompi antaa piikki kankkuun.

Vierailija
57/61 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 aloitusta samasta aiheesta muutaman päivän sisällä ja aloittaja vain jankkaa. Tiedetään kyllä millä osastolla on, kun ajatukset pakkomielteisiä.

Vierailija
58/61 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairaaloissa oo alusvaatteita. No jotkut verkkohousut ehkä sidettä varten.

Vierailija
59/61 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin on riisuttu farkut ku oli kinttu poikki. Ei kyllä käyny mielessäkään valittaa asiasta. Ei nimittäin hyvä idea, että olis kipsattu niin että farkut jää kipsin alle xD

Vierailija
60/61 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos joku on siellä osastolla hoidossa sen takia että ei pidä farkkuja? Tuskin tulee ongelmia vai onko kotiutus vasta farkut jalassa. Saattaa olla turha keikka tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi