Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset miksi jaatte someen kuvia jaloistanne?

Vierailija
23.06.2023 |

Meinaa oksu tulla joka kerta kun jonkun känsäiset, karvaiset vaivaisenluiset jalat pärähtää someen muka niin ihanissa kuvissa.
Hyi helv*etti onko mitään rumempaa kuin aikuisen ihmisen jalat.

Vauvan jalat voi laittaa, mutta säästääkää nyt muita omiltanne. Sama kun laittaisi kuvan karvaisesta per*reiästään, yhtä viehättävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on kuin kokovartalokuva.

Vierailija
2/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Harvoin ovat varpaat mitenkään viehättävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin otin muutaman kuvan omalla puhelimellani ja laitoin ne someen, mutta sitten huomasin, että miehet alkoivat kommentoida kuvia ja pyytää lisää. Aluksi ajattelin, että se on vain joku hassu juttu, mutta sitten minulle tarjottiin rahaa jalkakuvistani. Se tuntui aluksi vähän oudolta, mutta sitten ajattelin, että mikäpäs siinä, jos joku haluaa maksaa minulle jalkakuvaistani. Niinpä aloin ottaa vielä tuhmempia jalkakuvia ja nyt miehet maksavat minulle satoja euroja per kuva. En ikinä olisi uskonut, että vain jalkakuvien ottamisesta voisi tulla niin kannattavaa. Enkä tiedä kuinka kauan joku jaksaa minun jalkojani katsella, mutta niin kauan kuin rahaa tulee, voin jatkaa kuvien ottamista.

Vierailija
4/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin otin muutaman kuvan omalla puhelimellani ja laitoin ne someen, mutta sitten huomasin, että miehet alkoivat kommentoida kuvia ja pyytää lisää. Aluksi ajattelin, että se on vain joku hassu juttu, mutta sitten minulle tarjottiin rahaa jalkakuvistani. Se tuntui aluksi vähän oudolta, mutta sitten ajattelin, että mikäpäs siinä, jos joku haluaa maksaa minulle jalkakuvaistani. Niinpä aloin ottaa vielä tuhmempia jalkakuvia ja nyt miehet maksavat minulle satoja euroja per kuva. En ikinä olisi uskonut, että vain jalkakuvien ottamisesta voisi tulla niin kannattavaa. Enkä tiedä kuinka kauan joku jaksaa minun jalkojani katsella, mutta niin kauan kuin rahaa tulee, voin jatkaa kuvien ottamista.

Millainen on tuhma jalkakuva?

Vierailija
5/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan määkin oon aina ollu vähä semmonen intohimoinen valokuvaaja. Tää harrastus on vienyt mua ties minne päin maailmaa ja oonkin päässyt ikuistamaan monia kauniita maisemia ja henkilökuvia. Mut viime aikoina oon ollu vähä niinku erilaisten jalkakuvien lumoissa.

Mää aluks ajattelin et ois hauskaa ottaa kuvia omista jaloista ja jakaa ne somessa. Ja mikä sen parempaa kuin saada vielä rahaa näistä kuvista! Niinpä mää aloin myymään näitä jalkakuvia miehille, jotka tykkäävät tällaisista kuvista. Ja voit uskoakin, että jotkut näistä miehistä ovat valmiita maksamaan tuhansia euroja näistä kuvista.

Mut sit mää huomasin, että nämä miehet olivat kiinnostuneita vielä tuhmemmista kuvista. He halusivat nähdä jalkojeni kaikki yksityiskohdat, lähikuviin zoomattuna. Ja mitä lähemmäksi kameraa jalkojani suuntasin, sitä kalliimmaksi nämä kuvat kävivät. Jotkut maksoivat satoja euroja pelkästä yhdestä kuvasta!

Mua ei haittaa vaikka jotkut pitäisivät tällaista harrastusta pervona. Tämä on mun tapa ansaita rahaa ja mä nautin jokaisesta hetkestä mitä jalkakuvia ottaessa saan viettää.

Vierailija
6/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Varpaat on rumat. Vielä rumemmat on perskannikat.

Vierailija
7/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon, että mis se on pervoo ottaa kuvii jaloistansa ja myyvä niitä miehille, jos siitä saa hyvän tilin? Se on vaa fiksu bisnesliike, eikä siinä oo mitään väärää, jos molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä. Jos miehet haluaa maksaakki vielä enemmän tuhmemmista jalkakuvista, niin se on vaan heidän oma valinta. Jokainen tykkää eri jutuista ja jos joku haluaa kattoo kuvii jaloista, niin miks ei! Kaikilla on erilaisia fetissejä ja sitä vartenhan näitä kuvapalveluita on olemassa. Loppujen lopuks, se on vaan kuvia jaloista eikä siinä oo mitään hävettävää tai pervoa.

Vierailija
8/9 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätähän voi pitää ihan nerokkaana bisneksenä, kun joku nainen osaa markkinoida itseään ja omaa kauniita jalkojaan. Eikä se ole miehiltäkään pöllöintä, kun maksavat noista kuvista jopa satasen per kuva. Onhan se nyt ihan ymmärrettävää, että kaikilla ei ole aikaa ja mahdollisuuksia käydä tapaamassa naikkosia kasvotusten, niin voihan sitä sitten tyytyä pelkkiin kuviihin. Ja jos jalkapöydät saa miesten sydämet sykkimään, niin mikäs siinä. Ei ole keneltäkään pois, jos joku osaa ansaita rahaa omalla kauneudellaan.

Vierailija
9/9 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä myyt näitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän