Syövästä valehtelu.. Pitääköhän tämmöinen paikkaansa?
Eräs henkilö joka seuraa minun elämääni tiiviisti, vaatii nyt että meidän pitäisi tavata. En jaksa kertoo yksityiskohtia, mutta lähestymiskieltoa on haettu.
No, hän sanoi että hällä on joku harvinainen verisyöpään liittyvä sairaus, tai että se on syöpää. No, nyt hällä on kuulemma haimasyöpä, ja minun on pakko tavata, koska "aikaa ei ole kuulemma kovin paljon" ja minun pitäisi mennä käymään hänen luona.
Mut vähän tuntuu että millä todennäköisyydellä ihminen saa kaksi tuon luokan syöpää peräkkäin? Voiko tuo olla valhe?
Kommentit (5)
En minä vastaajaan, eikä hänellä ole minun puhelinnumeroa. Mutta hän pommittaa läheistäni näillä viesteillä, ja herättää läheisessä huolta.
Et tietenkään suostu tapaamaan jos lähestymiskieltoakin on haettu.
Sano että voit tavata julkisella paikalla esim. sairaalassa kun on hoidossa. Jos ei käy niin sitten ei tavata.
Ei ole syytä tavata. Jos olisikin syöpä niin eihän se ole sinun asiasi. Kiusaa tuo on. Estä kaikin tavoin ja sano ihmisille ettet halua kuulla tämän ihmisen asioita.
Sanot sille, että sulle on ihan se ja sama. Että te ette enää ole tekemisissä, etkä tule vastaamaan tämän jälkeen.