Uskaltaisinkohan ottaa yhteyttä miehen ex-vaimoon?
Tavallaan haluaisin lisätodisteita siitä että mies ei muutu eikä parane.
Uskon että eron syistä osan mies on jättänyt pois.
Ex on myös hakenut lähestymiskiellon miestä kohtaan, mies kyllä selittelee tämän syyt vääriksi, hän ei ole mitään tehnyt.
Miehen mukaan ex oli täydellinen, joten jos kohteli tätäkin huonosti, niin miten sitten minä, jossa miehen mukaan on niin paljon vikoja...
Mies ilmeisesti seuraa exän tekemisiä vieläkin, yli vuosikymmenen päästä, joten ehkä jotain tunteita on.
Haluaisin kai lisää syitä sille että pystyisin pysymään erossa.
Ehkä ei ole järkevää yrittää kysellä mitään ex-vaimolta, mutta koen että se voisi helpottaa tätä vaikeaa eroa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos exän nyxä näin 10 vuoden jälkeen ottaisi yhteyttä, niin toteaisin, että ei kiinnosta hänen tilanteensa. Minulla on oma elämäni, hänen elämänsä ei kiinnosta pätkääkään.
Etkö edes kertoisi millä perusteilla sait lähestymiskiellon?
Yksin on parempi, kuin tuollaisen p*skiaisen kanssa. Älä ota yhteyttä exään, ei sitä kiinnosta. Ala itsekin exäksi.
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Etsi keskusteluapua terapiasta tai vertaistukiryhmästä tai juttele ystävälle.
Itselläni oli nuorempana yksi helvetillinen parisuhde ja jos sen ihmisen myöhempi kumppani ottaisi minuun yhteyttä, kokisin todella ahdistavaksi puhua niistä menneistä asioista jonkun ventovieraan kanssa. Lähestymiskieltoa ei anneta kevyin perustein.