Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinkohan ottaa yhteyttä miehen ex-vaimoon?

Vierailija
22.06.2023 |

Tavallaan haluaisin lisätodisteita siitä että mies ei muutu eikä parane.
Uskon että eron syistä osan mies on jättänyt pois.
Ex on myös hakenut lähestymiskiellon miestä kohtaan, mies kyllä selittelee tämän syyt vääriksi, hän ei ole mitään tehnyt.
Miehen mukaan ex oli täydellinen, joten jos kohteli tätäkin huonosti, niin miten sitten minä, jossa miehen mukaan on niin paljon vikoja...
Mies ilmeisesti seuraa exän tekemisiä vieläkin, yli vuosikymmenen päästä, joten ehkä jotain tunteita on.

Haluaisin kai lisää syitä sille että pystyisin pysymään erossa.
Ehkä ei ole järkevää yrittää kysellä mitään ex-vaimolta, mutta koen että se voisi helpottaa tätä vaikeaa eroa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Naiset valitsee aina vääränlaisia miehiä ja syy on status ja miehen ulkonäkö. Lähestymiskieltoo haetaan vain koska mies on väkivaltainen.  Mies hakkaa sinua varmana  jos jatkat sen panemista.

Statusta tai ulkonäköä miehellä ei ole. On työtön, ja tuskin tilanne enää muuttuu. Eikä se ulkonäkökään yli viisikymppisellä parane.

Mies on tosiaan pahoinpidellyt minua, ja vielä useammin henkisesti lytännyt ja solvannut.

Tavallaan haluaisin tietäå oliko se suhde "täydellisen" exänkin kanssa sitä samaa, ja mitkä oikeasti olivat sen lähestymiskiellon syyt. Itsekin epäilen että siihen liityy väkivaltaa vaikka mies ei sitä myönnä.

Tämä on niin vaikeaa kuitenkin, kun enhän minäkään täydellinen ole, se on myönnettävä, ja ajoittain meillä oli hauskaa ja hyväkin olla.

Ps. En muuten pane, kun mies ei halua minua, nimitteli jos ehdotin seksiä jossa itsekin saisin jotain. Siitä on kai vuosi jo, kun onnistui panemaan.

Mutta minähän olenkin läski. Tottahan se on, että jonkin verran on ylipainoa.

Etsi keskusteluapua terapiasta tai vertaistukiryhmästä tai juttele ystävälle.

Itselläni oli nuorempana yksi helvetillinen parisuhde ja jos sen ihmisen myöhempi kumppani ottaisi minuun yhteyttä, kokisin todella ahdistavaksi puhua niistä menneistä asioista jonkun ventovieraan kanssa. Lähestymiskieltoa ei anneta kevyin perustein.

Vierailija
22/24 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos exän nyxä näin 10 vuoden jälkeen ottaisi yhteyttä, niin toteaisin, että ei kiinnosta hänen tilanteensa. Minulla on oma elämäni, hänen elämänsä ei kiinnosta pätkääkään.

Etkö edes kertoisi millä perusteilla sait lähestymiskiellon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on parempi, kuin tuollaisen p*skiaisen kanssa. Älä ota yhteyttä exään, ei sitä kiinnosta. Ala itsekin exäksi.

matti
24/24 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi