Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko mökillä?

Vierailija
22.06.2023 |

Mökkilooks voi tehdä hyvää itsetunnolle - asiantuntija kehottaa lopettamaan ulkonäön miettimisen

https://yle.fi/a/74-20036691

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan jos siltä tuntuu. En viitsi meikata kauheasti töihin niin mielelläni teen sitä vapaa-ajalla.

Vierailija
2/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroin karvat pois mökillä juhannukSeksi ja käytän avoimia rintsikoita ja stringejä, viettelen kaikki miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, meikkaan meikillä.

Vierailija
4/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa kaveriporukan kanssa mökille juhannukseksi. Olisin mieluiten ilman meikkiä, mutta pelkään, että olisin sitten ainoa meikitön. Pakko varmaan laittaa ainakin peitevoide ja ripsari.

en tiedä mitä tekisin saunan jälkeen tai jos käyn uimassa, pitäisikö heti meikata uudestaan.

Vierailija
5/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli ihan tuskaa sukulaisten mökillä kun mulla oli pahasti punoittava iho, mutta maalla olisi pitänyt olla luonnonkaunis ja saunapuhdas. Kaikki muu oli pinnallista turhuutta. Kaupunkilaisteini sai osakseen paheksuvaa puhahtelua ja ivallisia katseita.

Vierailija
6/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikkaisin mökille, kun en meikkaa muutenkaan? Täysin turhaa touhua.

Vierailija
7/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin

Vierailija
8/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä muutenkaan meikkaa kovin usein, vain juhliin ja baariin. En mä jaksa meikata ja töissä hikoilee niin ihan turhaa hommaa meikata.

Vierailija
9/9 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Joskus harvoin saatan vähän meikata ja vaihtaa mökkivaatteet pois, kun olen lähdössä mökiltä ja menossa jonnekin ihmisten ilmoille matkalla kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi