Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen seksisopimus teidän perheellä on?

Vierailija
22.06.2023 |

Saako panna paljaalla?
Saako tuttuja?
Onko kerta rajoituksia?
Entä miten maksullisten käyttö?

https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/67a2d9cd-6bfa-45f8-8b35-2bc7d1100…

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovimme ettei kukaan harrasta insestiä.

Vierailija
2/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan vapaasti.

Tarkemmin ei ehdoista sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa porata miestä ja olla itse porattavana.

Vierailija
4/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa nussia mun siskoa.

Vierailija
5/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lakkasi ottamasta suihin ja yhdyntöjen määräkin on tippunut alle puoleen seurusteluajoista. Mistään tällaisesta ei oltu sovittu, joten katsoin oikeudekseni ulkoistaa kyseiset palvelut ulkopuolisille palveluntarjoajille.

Vierailija
6/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon suku on käyty läpi kaikista kaksijalkaisista, tikapuista ankkaan.

Vierailija
7/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, mutta jos minulla olisi mies, niin olen jo kauan sitten tiennyt millaiset rajat itselleni olisi ok. Käytännössä siis ei haittaisi jos mies harrastaisi seksiä välillä muiden kanssa, jos käyttäisi kumia eli ei tulisi tautiriskiä minulle, eikä myöskään kertoilisi minulle mitään naisjuttuja tai olisi jatkuvasti jotenkin muiden naisten perään ja katselemassa muualle (sellainen on epäseksikästä, jotenkin epävakaata ja epävarmaa).

Seksiä pitäisi olla lähtökohtaisesti aina kun toinen sitä haluaa, ja miehen pitäisi jaksaa panna minua säännöllisesti eli jos harrastaisi välillä jonkun muun kanssa seksiä, niin se ei saa näkyä siinä ettei sitten illalla kotona jaksaisi panna minua. Lähinnä tuollaista muiden panemista varmaan voisi käyttää jossain sellaisessa tilanteessa, jos on eri paikoissa esim. pidempi reissu toisaalle eikä saatavilla omaa kumppania.

Kolmas on se, että miehen pitää oikeasti tykätä nuolla ja hieroa pillua, eli himoita sitä kaikin tavoin ja myös koko vartaloani. Jos sen tekee, niin saa mitä haluaa ja olen avoin monenlaisille jutuille. Hyvin hoideltu ja tyydytettynä pidetty nainen on kiitollinen ja  palvelualtis nainen. 

Vierailija
8/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan seksiä vähintään kerran viikossa (sooloseksiä ei lasketa) oli puoliso paikalla tai ei.

Vierailija
9/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

@7 vau mikä asenne 😍 olisipa oma rouva myös yhtä ymmärtäväinen.

Vierailija
10/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovittu että toistemme kanssa vaan, tosin siitä lipsuttu molempien toimesta kauan sitten, ei ollu kivaa se. Ja aina ollaan kun haluttaa.

Vierailija
11/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vaati sopimaan naimisiin mennessä, ettei saa käydä vieraissa jos kotona on tarpeeksi seksiä. Sopimus on pitänyt jo 45v, enkä ole ollut koskaam puutteessa. Sattui vaimo joka halunnut omat orgasmit siinä kuin minäkin omani. Hyvä diili.

Vierailija
12/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolla ilmaantui lukkoperä aika ajoin ja siitä ei oltu sovittu alttarilla tahi muutenkaan niin jouduin ulkoistamaan niitä palveluita siinä määrin kun tarjontaa oli supistettu. siinä samalla huomasin miten unohtaa sen teinipillun puristuksen ja lypsämisen, oikein innolla laskin aina lapsenlikkaa takaapäin ja ratsastaen  tosin se pyllynreikä oli niin pieni että sain vaivoin pikkurillin sisään joten se jäi koe ajamatta

Vierailija
13/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja kirjoitti:

Mies saa nussia mun siskoa.

Olet esimerkillinen,hieno,ja ymmärtäväinen vaimo.Olisipa kaltaisiasi enemmän,ikävä kyllä,oma vaimoni ei ole laisesi.

Vierailija
14/19 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo lakkasi ottamasta suihin ja yhdyntöjen määräkin on tippunut alle puoleen seurusteluajoista. Mistään tällaisesta ei oltu sovittu, joten katsoin oikeudekseni ulkoistaa kyseiset palvelut ulkopuolisille palveluntarjoajille.

Sinunlaisesi miehet vetävät kuitenkin hirveän herneen nenään, jos myös se vaimo ulkoistaa seksin ulkopuoliselle palveluntarjoajamiehelle.

Vierailija
15/19 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen osa seksuaalisuuttani on kiihottuminen alistumisesta osaavalle dominoivalle miehelle. Omaa puolisoani ei kiinnosta kovin määrätietoinen alistaminen sitomisesta tai piiskaamisesta puhumattakaan. Muutaman satunnaisen tuttavuuden kanssa tehdyn epäonnistuneen kokeilun jälkeen mieheni tutustutti minut toiselle miehelle, jonka kanssa toteutan alistuvaa puolta seksuaalisuudestani. Satunnaisesti saan olla heidän molempien naisena samaan aikaan. Luulisin tämän sopimuksen pelastaneen parisuhteeni ja samalla olevan mieheni, toisen miehen ja minun yhteinen kihelmöivä salaisuus. N39

Vierailija
16/19 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lupa käydä vieraissa aina kun haluan. Vaimo ei tästä sopimuksesta tiedä, joten ei ole tarvittu mitään hankalia sopimusneuvotteluita.

Vierailija
17/19 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perheenä kun sopimuksia tehtiin, niin ne olivat tyypillisesti enemmänkin sellaisista aiheista kuin että mennäänkö Lintsille vai Särkkikseen tänä kesänä. Nyt kun kahdestaan ollaan, niin ei sitä niin sopia tarvitse, pannaan kun panettaa.

Vierailija
18/19 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on TES mukainen 3 kertaa viikossa ja paikallisesti neuvoteltava lisäerä.

Vierailija
19/19 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sopimus ettei ennen papin aamenta mutta houkuttelin aina tyttökaverin/morsiameni silti seksiin aina kun tavattiin . Itse olin päättänyt mielessäni etten vaihda tätä naista kehenkään ja näin mentiin alttarille ja oltu yli 39v yhdessä