Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaat "en osaa sanoa", miksi?

Vierailija
21.06.2023 |

Mitä nämä tyypit ovat, jotka vastaavat "en osaa sanoa" gallupeihin? Heitä on joku 2-4 prosenttia väestöstä. Onko joku sisäinen pakko vastata? Sanokaa, jotka näin teette. Asia asettuu vielä hullumpaan valoon, kun prosenttiluku ei muuttunut silloinkaan, kun näihin soitettiin puhelimella ja soitosta perittiin erillinen maksu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt, tiedän, että haluatte. ap

Vierailija
2/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitettiin aikoinaan kotiin ja joku gallup-tyyppi kysyi että mitä puoluetta kannatat. Vastasin rehellisesti että en mitään. Vastaus ei kelvannut gallup-tyypille, vaan hän tivasi että jos kannattaisit jotain puoluetta niin mikä puolue se olisi. Näin ollen vastasin etten osaa sanoa. Tämä vastaus kelpasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kyllä nyt sanoa tuohon mitään.

Vierailija
4/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa ei halua kertoa kantaansa, ja vastaavat: "En tiedä". Sitten on se toinen vähemmistö, joita asia ei voisi vähempää kiinnostaa.

"Juotko mielummin punkkua vai valkkaria?" Jyrkkä ehkä, koska toista talvella ja toista mielummin kesällä." Vai pitäisikö lyödä luuri korvaan?

Vierailija
5/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin joskus noin jos en halua vastata / puhua asiasta.

Vierailija
6/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan maailmassa ole niin perehtynyt joka asiaan, että osaisi sanoa varman mielipiteensä? Toki jotkut on niitä, joilla on mielipide joka asiaan, vaikkei ymmärtäisi koko asiasta yhtään mitään. Toiset taas eivät halua muodostaa mielipidettä ilman pohjatietoja ja harkintaa.

Vierailija
7/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sellainen joka kulkee välistä, enkä sellainen että asettuisin jollekin puolelle.

Jos vaikka minulta kysytään olenko intovertti vai ekstrovertti, niin en osaa sanoa, koska olen vähän kumpaakin, sillä se on tilannekohtaista milloin olen kumpaa.

Mun ajattelu ei ole niin yksiuloitteista, niin lyhyin termin en osaa vastata.

Vierailija
8/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluan vastata galluppiin ja en osaa sanoa vastausta kysymykseen/kysymyksiin, niin vastaukseni on että en osaa sanoa. Ymmärsitkö, vai pitääkö tätä jotenkin vielä selittää auki? En osaa sanoa on vastaus siinä missä vaikka kyllä tai eikin.

Vierailija
9/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä 🤷

Vierailija
10/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa melko yksiniittiseltä kaverilta. Tai korkeintaan kaksi.

Vierailija
11/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa kun asioilla tuppaa olemaan kaksi puolta.

Vierailija
12/15 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaa gallupeissa on useita kysymyksiä, joihin halutaan vastauksia. En ole koskaan tullut laskeneeksi, mutta mutu-tuntumalla sanosin, että bastaan noin 10 prosenttiin kysymyksistä, että en osaa sanoa. Silloin minulla ei ole riittävästi tietoa asiasta, että pystyisin muodostamaan siihen kantani tai joissain tapauksissa asia on minulle täysin yhdentekevä ainakin esitetyssä kysymysmallissa.

Vierailija
13/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa kun asioilla tuppaa olemaan kaksi puolta.

Voi olla enemmänkin puolia.

Vierailija
14/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysymys koskee asiaa, josta en tiedä mitään, en tietysti osaa ottaa siihen kantaakaan. Silloin ainoa oikea vastaus on "en osaa sanoa".

Vierailija
15/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt asiaa siltä kannalta missä se on kyseisessä yhteydessä esillä.

En oikeasti osaa sanoa.

Voi olla muutkin vaikutteet, riippuu niin asiasta ja asiayhteydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän