Muita, joilla paha flunssa tällä hetkellä?
Kommentit (17)
Tosi sitkeä flunssa jo toista viikkoa. Jälkitautina poskiontelotulehdus. Koko hellejakso mennyt sairastaessa.
Kuume ja lihaskivut sekä väsymys täälläkin. Nenä vuotaa ajoittain, oireet taitaa liittyä allergioihin. Tänään kuitenkin parempi olo kuin eilen. Otin eilen illalla naprokseenia särkyyn ja allergialääkkeet tietty
Täällä! Kuumetta, nenä tukossa, lihassärkyä. Myös allergiaoireita. Kamala olo, hytisen vaatteet päällä peiton alla vaikka ulkona on helle. Koomista jopa.
Täällä taas järkky kurkkukipu, ja eilen oli myös kova päänsärky ja oksentelin. Piti tehdä koronatestikin, kun samanlaiset oireet mulla oli karseen koronan alkuvaiheessa talvella..
Mulla! Tosi sitkeä tauti, kaksi viikkoa kestänyt mutta paranemaan päin jo!
Täällä Raisiossa karmee kröhä, limaa kurkku täynnä, keuhkot lentää yskiessä palasina pihalle, väsyttää. ikä 61, samoin pappamme yskii kuin höyryveturi vaikkakin jo pidemmän aikaa, makaa paljon sohvalla yskien. Ei ole korona. Veo pois ja äkäinen ku mikä. Kävi lääkärissä, mutta ihan kesäflunssa muka on.
Täällä myös, alkoi yhtäkkiä kurkkukipu ja poskiontelosärky. Kamala olo. Se siitä juhannuksesta.
Tauti jatkuu, joskin vähän jo helpottaa. Kurkku on ihan törkeän kipeä ja vaikea niellä. Tsemppiä kaikille sairastupalaisille!
T. Nro 5
Täälläkin podettu flunssaa koko viikko. Alkoi kurkkukivulla, ja kun se vähän helpotti, siirtyi nenään, joka on ollut ihan tukossa. Veto poissa ja pari yötä meni niin, ettei saanut nukuttua kunnolla. Viime yö meni jo hyvin ja tänään olo tuntuu paremmalta.
Tsemppiä kaikille! Tänään alkaa loma, joten toivottavasti paranisi pian, matkailun odottaa ensi viikon alussa. Lohduttavaa kuulla, etten kuitenkaan ole ainoa. Tämä voi ihan hyvin olla koronaakin.
Ap
Jotenkin lohdullista, huomenna pitäisi lähteä mummolaan ja illalla taaperolla alkoi jäätävä yskä ja aivastuskierre. Eli tauteja on nähtävästi liikkellä. Tsemppiä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa paikkakuntia. Ois kiva.
Oulussa kestänyt minulla ja tytöllä jo kolme viikkoa outoa flunssainen mahatauti, epäilys adenovirus, koronatestit näytti negaa. Tosi sairas olo koko ajan mutta ei siltikään kuumetta. Voimat ihan loppu. Ihanaa sairastaa näi pahasti kesällä, onki mulle ja tytölle eka kerta... Paranemisia vaan kaikille jotka kärsii tämän saman paskan kourissa
Nuhaa on ollut 3 hellepäivää, aika hehkeetä 🤧 onneks paranemaan päin