Muita lihavia!
Olen lihava, en valtava mutta kuitenkin painoa on jäänyt lapsista joita ennen olin normaalipainoinen. Olenko ainoa, joka inhoaa itseään? En mahdu vanhoihin vaatteisiin, vaan hompsutan verkkareissa, jotka nekin kiristää, vituuttt....
Kommentit (14)
Ja se todella masentaa, BMI on 27,4 tällä hetkellä, tuntuu että kolmen viikon välein tulee kilo lisääja synnytyksen jälkeen olen lihonnut 9kg. Inhottaa katella omaa vartaloa, rakastan syömistä. Jostain syystä en vaan saa motivaatiota laihduttaa. Mulla vaatteet on telttoja.
Koska vuoden alussa painoin vielä yli 100 kiloa : )
Mun elämä on muuten mallillaan, mutta ettäs ketuttaa nää laskit. En aikaisemmin edes teinnyt, että selkäänkin voi tulla läskiä, argh. Ärsyttää vaan kun muut laihtuu, kun lastenhoito on niin rankkaan jottei edes keretä syödä. Mihinkään ei tee mieli lähteä, kun farkkujen yläpuolella roikkuu löllykkä. Muutenkin äitiys vie mehut naiseudesta eikä tää vartalonmalli yhtään edesauta asiaa. Olen siis läski ja katkera;(
Vierailija:
Koska vuoden alussa painoin vielä yli 100 kiloa : )
En mäkään lapsia syytä, vaan kotiäitiytymiseni aiheuttamaa passivoitumista. Ei ole aikaa liikkua entiseen tahtiin, ja jääkaappi on koko ajan lähellä. Rakastan silti yhä liikuntaa, enkä ole mikään löllyvän ja tursuilevan lihava, vaan sellainen kiinteähkön pehmeä. Enkä vihaa itseäni, tykkään itsestäni tällaisenakin, mutta katselen kyllä vanhoja valokuvia haikeutta tuntien.
mä olen lihava ja imhoan sitä , mutta itsekuri ei toimi.
Mietin joka päivä sitä kuinka vihaan itseäni koska olen läski .
Mulla on sellainen äiti joka puhuu kaikista ihmisistä niiden painon mukaan.
näin Liisan oli varmaan lihonut ainakin kymmenen kiloa.
Tai että olipas marjukka kaunistunut sehän oli ainakin 15 kiloa laihempi kuin ennen.
Ja äiti koko ajan lähettää minulle laihdutusvinkkiä postitse.
Jotenkin niin ärsyttää se kiloista puhuminen eikä anna mitään motiivia laihduttaa. esimerkiksi yhdessä liikkuminen tms. olsi parempi konsti.
Itsetuntoa laskee vielä trakas työkaverini joka on sanonut suoraan että hänestä lihavat ihmiset ovat tyhmiä mätisäkkejä.
Voi miten hyvältä se tuntuukaan työskennellä yhdessä kun tietää olevansa toisen mielestä idiootti läski.
Ensi vuonna otan itseäni niskasta kiinni ja alan hoitamaan itseäni.
tämä mamma ottaa itselleen aikaa ja alkaa urheilemaan.
Sen olen päättänyt!
Katsotaan sitten miten painon käy jos vaikka tippuu siinä samalla.
30 kiloa on jo laihdutettu ja vielä 20 kg pitäis saada pois! Mulla laihdutus onnistuu parhaiten painonvartijoiden ohjeilla ja kävelylenkeillä! Mies kannustaa ja tietää että mitään herkkuja ei kotiin tuoda. Ajan puutetta on turha syyttää, meilläkin lapsia löytyy, töissä käydään molemmat ja taloa rakennetaan ja silti aikaa löytyy kun asiat laitetaan tärkeysjärjestykseen. Oma terveys on kuitenkin aika vakava juttu! Tsemppiä kaikille.
mutta eipä haittaa! Käytän kyllä ihan farkkuja enkä mitään verkkareita. Välillä vituttaa hetken kun jotkut ihanat housut kaupassa ei mahdu päälle ja käytän kokoa 46 joten se on aina se isoin koko kaupassa. Tavoitteeni ja päämääräni on pysyä tässä painossa eli lisää ei saa tulla. Eikä ole tullutkaan onneksi.
Vierailija:
Anna meidän hyvä ihminen nyt edes rauhassa läskimme kantaa ja nauti sinä ilmeisen hoikasta olemuksestasi. Minusta 20 lihavaa on tosi vähän, kun tietää kuinka paljon täällä palstailijoita pyörii.
Vierailija:
Anna meidän hyvä ihminen nyt edes rauhassa läskimme kantaa ja nauti sinä ilmeisen hoikasta olemuksestasi. Minusta 20 lihavaa on tosi vähän, kun tietää kuinka paljon täällä palstailijoita pyörii.
Ja mies tykkää isoista naisista joten en hoppuile asian suhteen.