Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Titanicin hylylle sukeltanut sukellusvene on POHJASSA! Ei ole noussut vieläkään ylös ja kyydissä on rikkaita turisteja. Mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut? :(

Mayday mayday
20.06.2023 |

Vettä on 3,8 kilometriä.

Tuliko ruumiita?

Kommentit (2201)

Vierailija
2101/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei menisi tuohon purkkiin vapaaehtoisesti

On ollut ainakin yksi nainen mukana. Näkynyt monta kertaa uutisartikkeleissa, kun kuvina on käytetty sisäkuvia Titanista joltain aiemmalta sukellukselta.

Vierailija
2102/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että Titanic vei samasta perheestä taas hengen.

Toivottavasti kaverin lapsenlapsi ei innostu lähtemään meren pohjaan näkemään iso-ja isoisoiso(vai mitkä ovatkaan) vanhempiensa kohtalon paikkaa. Tit-nimisellä aluksella. Joka kestää mitä vain.

Ja hänen lapsenlapsensa T-nimisellä sukellusveneellä, supervarmalla.

Ja sitten ei olekaan enää sukua jäljellä

Pakut eivät sitten oppineet kerrasta. Piti ehdoin tahdoin mennä nuuskimaan paikkoja. No siitä saivat. Kuka jää kaipaamaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä oikein pysähtyy miettimään polkujaan ja miten se polku ja uusi rakkauskin uuteen naisenén  itseasiassa ohitti itseasiassa nykyisessä kulussaan ehkä kalleimman ihmissuhteen joka tarjottiin hänelle: tämän pojan tuntemuksen, ystävyyden ja kiintymyksen. Tämän pojan joka lepäsi ihan liki tässä surrealistisessa tilanteessa ja paikassa keskellä syvää valtamerta! Tämähän on se ihme josta äiti puhui! Tässä se on. Kohtaaminen, todellinen kohtaaminen!

.Nyt olen, kuule, tässä, sä tarttuu poikaa polvesta. - Eikö olekin merkillistä,,,siis merkillisintä  että  me kaksi olemme jotenkin nyt tässä...suorastaan epätodellista? Minä olin se joka halusin että sinä olisit tässä...eihän se ole paljon, mutta se mitä halusin tarjota sinulle NYT....ehkä kerron sinulle Pakistanista ja perheestäni ja suvustani kaiken, kunhan pääsemme täältä, nähtyämme ensin kaiken, mitä tulimme katselemaan... kuuntelisitko sinä tarinoitani..., voisitko sinä---?

Ennekuin isä saa vastausta kiinnittyy pojan katse vieressä olevaan ohjaimeen, joka lepää lattialla, poika tarttuu siihen ja julistaa:  - Tämän samaisen vempaimen varressa kavaneena täten julistan tämän paatin bileet alkaneiksi ja...

-Heiiii!Huikkaa kapteeni, joka heitti ohjaimen lattialle: -Toki, toki, ohjaa vaan tovi, kyllä tässä matkaa ja merta riittää, olemme matkanneet vasta 45 minuuttia....tässä ovat koordinaatit, seuraa tästä suoraan... tämä on yksinkertaista, tattia eteen tattia taakse ja sivuille ja numerot näytöllä kontrollissa...!

Kapteeni saa pienen tauon, menee ikkunaosastolle. Hänellä kirpistelee rakkokin, mutta kokeneena kapuna hän päättää pidättää tarpeitaan. Vessa ei ole hääppöinen.

Muut miehet havahtuivat pojan myötä ja alkoivat seurata kiintesti mitä tietokoneen ruudulle ilmestyisi, miten numerot käyttäytyisivät kun ohjaimissa olisi varakapteenikin.

Kesäkuu 18.6 2023 kirjoittaa poika. Olemme tänään lähteneet Titanicin hylky tutkimusmatkalle Ocean Gatella ja olemme nyt matkanneet tunnin, olemme lähestymässä hylkyö hyvää vauhtia kansainvälisillä vesillä sis P-Atlantilla noin 400 meripeninkulmaa /40 km kohtapuoliin  Kanadan Newfoundlandin rannikosta. En jaksa kaivaa tarkkaa sijaintiamme nyt, mutta se on osapuilleen tuota luokkaa. Nyt olen lukenut joitain huolestuttavia papereita kapteenin jätettyä huolimattomasti niitä näkösälleni , siksi aloitin kirjoittamisen itseasiassa juurikin nyt, alusta ei oltukaan tarkastettu ihan ssäännösten mukaisesti ja  näihän siinä lukee: Huolta aluksesta noussut turvallisuuden suhteen. Kuitattu niiden vaan estävän innovatiivisuutta...no huh, huuh!

Isäni kysyy mitä minä lueskelen ja pohdin, olen kahden vaiheilla kerronko hänelle, kun on niin innoissaan mitä tuleman matkalla pitää. Ja myönnänhän toki että jo isän kanssa kohtaaminen on ollut elämäni suurimpia asioita vain tunnin kuluessa. En ole tuntenut oikeastaan koko miestä!

Mutta, mutta: koska olen perustellinen ollut aina edellinen lukemani lausunto , joka ei ollut tarkoitettu ainakaan minun korville huolestuttaa minua suuresti. (Kirjoitan varmaan siksi nyt näin kankeata ja muodollistakin kieltä, koska pelottaa josko tätä lukeekin vain sitten jokin jälkipolvi)!

Minusta yksi menehtynyt meidän suvusta Titanicilla riittäisi saati kolme.

En uskalla edes ajatella niitä kauhukuvia jos vaikka Bluetooh yhteys katkeaa, tai hei, nE MUUT turvallisuuslaiminlyönnit, joita epäilemättä on silloin muuallakin kuin ohjaimiston ja sähkön ympärillä.

Mitäs jos aluksellamme on vaikka jo väsynyttä materiaalia aiemmilta matkoilta (purkkimme on ollut suhteellisen monilla matkoilla aiemmin) tai se pahin skenaario jonka tarkistelin ennen matkaa: joku panikoi tai vieläkin pahempaa : että kuori ja jokin tiiviste turvallisesta miehistön kuplastamme puhkeaa?

Hei, nyt isä haluaa jotain , eli lopettelen kirjoittamasta, Toistaiseksi kaikki ihan hyvin. Terveisin Suleman Dawood

PS: säilytän kirjoitustani kroppani lähellä olevassa pussukassa, vesitiiviissä, ilmat puristan ulos.

PS korjaan 470 km rannikosta ei 40 km

Jatkankin heti ns päiväkirjaani: Miehistössämme on 5 miestä:

Stockton Rush

Paul-Henri Nargeolet

Hamish Harding

Shahzada Dawood

Suleman Dawood

Mikäli aika riittää ja maltan (ikkunasta alkaa näkyä isompiakin kaloja ja muuta jännää!) kerron miehistöstä piakkoin lisää. Kapteeni on ainakin melkoinen veijari ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. Rikkaan amerikkalaisen perheen supliikkina poikana juossut Princetonin läpi ja keskittynyt kaikenlaiseen seikkailuun elämässän, perustaa täräyttänyt tällaisen puljun O G ja johtaa sitä. Hyvä homma, sillä tuskin haluaa omaa purnukkaansa ajaa alas....rento kaveri joka laukaisee jännitteitä täällä. Joo ja onhan se kunnia olla miehen käsissä jonka 2 sukulaista on ollut kirjoittamassa Yhdysvaltojen  Itsenäisyyden Julistusta (wow!) - häneltä pulppuaa juttua siihen malliin että hitaampia heikottaa...

Koneet hän tuntee ammatillisesti ihan ja haaveili astronautinkin urasta. No nyt on täällä kanssamme pikku purkissa, kyllä...

Laatikkoleukainen avaruusfyysikko siis viimeisen päälle jonka "Huvittavana yksityiskohtana hänen tukkansa pulppuaa otsalta alas kuin merenvaahto",  jos ollaan naistenkirjojen/-lehtien  suosimien ilmausten äärellä .

Vierailija
2104/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä oikein pysähtyy miettimään polkujaan ja miten se polku ja uusi rakkauskin uuteen naisenén  itseasiassa ohitti itseasiassa nykyisessä kulussaan ehkä kalleimman ihmissuhteen joka tarjottiin hänelle: tämän pojan tuntemuksen, ystävyyden ja kiintymyksen. Tämän pojan joka lepäsi ihan liki tässä surrealistisessa tilanteessa ja paikassa keskellä syvää valtamerta! Tämähän on se ihme josta äiti puhui! Tässä se on. Kohtaaminen, todellinen kohtaaminen!

.Nyt olen, kuule, tässä, sä tarttuu poikaa polvesta. - Eikö olekin merkillistä,,,siis merkillisintä  että  me kaksi olemme jotenkin nyt tässä...suorastaan epätodellista? Minä olin se joka halusin että sinä olisit tässä...eihän se ole paljon, mutta se mitä halusin tarjota sinulle NYT....ehkä kerron sinulle Pakistanista ja perheestäni ja suvustani kaiken, kunhan pääsemme täältä, nähtyämme ensin kaiken, mitä tulimme katselemaan... kuuntelisitko sinä tarinoitani..., voisitko sinä---?

Ennekuin isä saa vastausta kiinnittyy pojan katse vieressä olevaan ohjaimeen, joka lepää lattialla, poika tarttuu siihen ja julistaa:  - Tämän samaisen vempaimen varressa kavaneena täten julistan tämän paatin bileet alkaneiksi ja...

-Heiiii!Huikkaa kapteeni, joka heitti ohjaimen lattialle: -Toki, toki, ohjaa vaan tovi, kyllä tässä matkaa ja merta riittää, olemme matkanneet vasta 45 minuuttia....tässä ovat koordinaatit, seuraa tästä suoraan... tämä on yksinkertaista, tattia eteen tattia taakse ja sivuille ja numerot näytöllä kontrollissa...!

Kapteeni saa pienen tauon, menee ikkunaosastolle. Hänellä kirpistelee rakkokin, mutta kokeneena kapuna hän päättää pidättää tarpeitaan. Vessa ei ole hääppöinen.

Muut miehet havahtuivat pojan myötä ja alkoivat seurata kiintesti mitä tietokoneen ruudulle ilmestyisi, miten numerot käyttäytyisivät kun ohjaimissa olisi varakapteenikin.

Kesäkuu 18.6 2023 kirjoittaa poika. Olemme tänään lähteneet Titanicin hylky tutkimusmatkalle Ocean Gatella ja olemme nyt matkanneet tunnin, olemme lähestymässä hylkyö hyvää vauhtia kansainvälisillä vesillä sis P-Atlantilla noin 400 meripeninkulmaa /40 km kohtapuoliin  Kanadan Newfoundlandin rannikosta. En jaksa kaivaa tarkkaa sijaintiamme nyt, mutta se on osapuilleen tuota luokkaa. Nyt olen lukenut joitain huolestuttavia papereita kapteenin jätettyä huolimattomasti niitä näkösälleni , siksi aloitin kirjoittamisen itseasiassa juurikin nyt, alusta ei oltukaan tarkastettu ihan ssäännösten mukaisesti ja  näihän siinä lukee: Huolta aluksesta noussut turvallisuuden suhteen. Kuitattu niiden vaan estävän innovatiivisuutta...no huh, huuh!

Isäni kysyy mitä minä lueskelen ja pohdin, olen kahden vaiheilla kerronko hänelle, kun on niin innoissaan mitä tuleman matkalla pitää. Ja myönnänhän toki että jo isän kanssa kohtaaminen on ollut elämäni suurimpia asioita vain tunnin kuluessa. En ole tuntenut oikeastaan koko miestä!

Mutta, mutta: koska olen perustellinen ollut aina edellinen lukemani lausunto , joka ei ollut tarkoitettu ainakaan minun korville huolestuttaa minua suuresti. (Kirjoitan varmaan siksi nyt näin kankeata ja muodollistakin kieltä, koska pelottaa josko tätä lukeekin vain sitten jokin jälkipolvi)!

En uskalla edes ajatella niitä kauhukuvia jos vaikka Bluetooh yhteys katkeaa, tai hei, nE MUUT turvallisuuslaiminlyönnit, joita epäilemättä on silloin muuallakin kuin ohjaimiston ja sähkön ympärillä.

Mitäs jos aluksellamme on vaikka jo väsynyttä materiaalia aiemmilta matkoilta (purkkimme on ollut suhteellisen monilla matkoilla aiemmin) tai se pahin skenaario jonka tarkistelin ennen matkaa: joku panikoi tai vieläkin pahempaa : että kuori ja jokin tiiviste turvallisesta miehistön kuplastamme puhkeaa?

Hei, nyt isä haluaa jotain , eli lopettelen kirjoittamasta, Toistaiseksi kaikki ihan hyvin. Terveisin Suleman Dawood

PS: säilytän kirjoitustani kroppani lähellä olevassa pussukassa, vesitiiviissä, ilmat puristan ulos.

Stockton Rush

Paul-Henri Nargeolet

Hamish Harding

Shahzada Dawood

Suleman Dawood

Mikäli aika riittää ja maltan (ikkunasta alkaa näkyä isompiakin kaloja ja muuta jännää!) kerron miehistöstä piakkoin lisää. Kapteeni on ainakin melkoinen veijari ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää. Rikkaan amerikkalaisen perheen supliikkina poikana juossut Princetonin läpi ja keskittynyt kaikenlaiseen seikkailuun elämässän, perustaa täräyttänyt tällaisen puljun O G ja johtaa sitä. Hyvä homma, sillä tuskin haluaa omaa purnukkaansa ajaa alas....rento kaveri joka laukaisee jännitteitä täällä. Joo ja onhan se kunnia olla miehen käsissä jonka 2 sukulaista on ollut kirjoittamassa Yhdysvaltojen  Itsenäisyyden Julistusta (wow!) - häneltä pulppuaa juttua siihen malliin että hitaampia heikottaa...

Koneet hän tuntee ammatillisesti ihan ja haaveili astronautinkin urasta. No nyt on täällä kanssamme pikku purkissa, kyllä...

Laatikkoleukainen avaruusfyysikko siis viimeisen päälle jonka "Huvittavana yksityiskohtana hänen tukkansa pulppuaa otsalta alas kuin merenvaahto",  jos ollaan naistenkirjojen/-lehtien  suosimien ilmausten äärellä .

Että tällainen juhannus sinulla. 🤪

Vierailija
2105/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukellusveneessä leijuneesta kakan hajusta on niin vaikea puhua? Miksi lehtijutuista sensuroidaan kaikki ihmisen eritteet, jotka kuitenkin nyt vain kuuluvat ihmisen elämään.

Ihan kuin olisin lukenut jostakin, että ulosteet laitettiin isoihin minigrip-(tai vastaaviin) pusseihin. Ei niiden läpi ihan hetkessä tuu hajut. Toki jossakin välissä, mutta eivätpä ehtineet tuolla kovin pitkään viettää aikaa

Mitä sukellusvenemiljonäärit jättivät perinnöksi ihmiskunnalle? Romua meren pohjalle ja kasan paskapusseja. Onko varmaa, ettei meren ekosysteemi mene sekaisin noiden kaviaariulosteesta?

Vierailija
2106/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockton Rush

Paul-Henri Nargeolet

Hamish Harding

Shahzada Dawood

Suleman Dawood

Hei Suleman tässä. Nörttinä laitan linkin ko kapteeniin niin saatte itse miettiä osuinko ollenkaan oikeaan: https://en.wikipedia.org/wiki/Stockton_Rush

No sitten tämä seuraava miehistömme jäsen: Mr Titanic. Henri -paul Nargoelet ( mikä nimi!), boomeri Ranskasta (-46 syntynyt elävä fossiili). Asunut Marokossa 13 vuotta. Miinanraivaaja ja merien kyntäjä. Asiamies ja pikkuisen pelottava. Ripaus ranskalaista hyydettä mukana. Mr Titanicin tittelillä on käyntejä kertynyt hylylle jo 1987, 1993, 1994, and 1996. Kaikenlaisen romun mestarietsija siis , suvereeni auktoriteetti alallaan siis ja tuleekin mielenkiintoista nähdä miten Rush pärjää amerikkalaisena ranskanmiehen kanssa....vai paukkuuko egot matkassa?

linkki ko hemmoon:https://en.wikipedia.org/wiki/Paul-Henri_Nargeolet

Vierailija
2107/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, monikohan miljonääri vielä jää jonnekin Marsia kiertävälle radalle seikkailuhalussaan.

Vierailija
2108/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukellusveneessä leijuneesta kakan hajusta on niin vaikea puhua? Miksi lehtijutuista sensuroidaan kaikki ihmisen eritteet, jotka kuitenkin nyt vain kuuluvat ihmisen elämään.

Ihan kuin olisin lukenut jostakin, että ulosteet laitettiin isoihin minigrip-(tai vastaaviin) pusseihin. Ei niiden läpi ihan hetkessä tuu hajut. Toki jossakin välissä, mutta eivätpä ehtineet tuolla kovin pitkään viettää aikaa

Mitä sukellusvenemiljonäärit jättivät perinnöksi ihmiskunnalle? Romua meren pohjalle ja kasan paskapusseja. Onko varmaa, ettei meren ekosysteemi mene sekaisin noiden kaviaariulosteesta?

En tiedä tarkemmin juuri noiden tyyppien taustasta, mutta saattoivat jättää vaikkapa paljon työpaikkoja perustamissaan yrityksissä jne.

Vierailija
2109/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen miehistöömme kuuluu britti joka on majapaikassaan Arabiemiirikunnassa ja suhaillut busineestä, ollut pilottina  eli George Hamish Livingston Harding, s 1964 ja joka ehtinyt jo elämässään järjestänyt seikkailuja avaruuteen. Hän järkkäsi meidätkin kokemaan painottoman tilan ilot.

Mies on tarmoa täynnä, aurinkoko sitä miestä lataa? On käynyt Marianien  hautavajoamasta- avaruuteen välillä ja päässyt Guinnesin kirjaan useampaan otteeseen. Miehen hymy ulottuu korvasta korvaan, silloin kun satuu hymyilemään, muuten tiukkailmeinen päättäjä, joka ei jätä vastaansanomiselle sijaa. Mutta ulkonäkö pettää. Isä tietää kyllä keiden kanssa uskalsi tälle matkalle. Isäni on hyvä ihmistuntija.

Ja siis hei isäni: Isäni Shahzad Dawood siis jaksaa aina kertoa Pakistanin köyhyydestä, mutta tosiasiassa tiedän kyllä että teollisuuspampun poikana vaikkakin Pakistanista ei pompata yliopistoihin eikä varsinkaan Britanniaan heittämällä. Ihan hyvin isä on sijoituksillaan ja busineksillään pärjännyt ja on sellainen ihmisystävän maine harteillaan. Mitä muuta omasta isästään voisi kertoa?  No meillä on siis 2 lasta ollut minä ja Alina siskoni. Äitimme on psykologi (saksal) eikä puhu paljoa perheemme kaikista  busineksistä. Oikeastaan olen ihan ulallakin niistä vaikka minua perehdytettykin asiaan. Isä nyt on isä, Aina aurinkoisena pakistanilaisena valloittava. Mutta tiukka busineksissä hän on.

https://en.wikipedia.org/wiki/Shahzada_Dawood

Ja sitten minä : tuomion minusta saa tehdä - ei pitäisi näin sanoa : mutta jälkipolvi . Googletkaa jos kiinnostan.

Vierailija
2110/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkivätköhän peräreikänsä jollain savetilla? Vaikka eivät taida pakistanilaiset pitää huolta paljon puhtaudestaan, olivatpa miten rikkaita tahansa. Melkoinen mielikuva muuten sellainen, että pakistanilainen miljonääri tursauttelee paskaa muoviseen pussiin jossain sukellusveneen perukoilla. Muut joutuvat kuuntelemaan ikävästi persereiän tuottamaa epävireistä sointia.

Olet sairas!

Olivat aluksessa pari tuntia.

Sinä taidat kärsiä jostain vakavasta taudista, jos käyt psrin tunnin aikana koko ajan paskalla?

Olet varmasti ällöttävä ulkoisestikin.

Vierailija
2111/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä merelle kuolee ihmisiä suurinta osaa edes auteta. Näihin kyllä upotettiin miljoonia kun samaan aikaa muille ei heitetä edes pelastusrengasta.

Nämä ovat eri asioita. Titan oli mielenkiintoinen tutkimusmatka ja kiinnostava aihe. Ne toiset lähtevät typeryyttään, koska ainoa toive että pelastettaisiin ja pääsisi jonnekin jonne heitä ei toivota tulevan. 

Vierailija
2112/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon meni osaamista meren pohjaan tuossa,  ihan korvaamatonta osaamistakin ja omisille rakkaimpia. Ollapa jokin suvun vesa noista bräncheistä niin ei menisi juhannus päivitellessä muiden aikaan saannoksia :D! Mutta onhän tämä kiehtovaa luettavaa. Pala historiaa.

Vierailija
2113/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei menisi tuohon purkkiin vapaaehtoisesti

https://people.com/woman-who-went-on-oceangate-expedition-shared-experi…

Vierailija
2114/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2115/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, monikohan miljonääri vielä jää jonnekin Marsia kiertävälle radalle seikkailuhalussaan.

Moni veikkaan. Moni.Ennekuin päästää poliitikkoihin saakka.

Vierailija
2116/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyyhkivätköhän peräreikänsä jollain savetilla? Vaikka eivät taida pakistanilaiset pitää huolta paljon puhtaudestaan, olivatpa miten rikkaita tahansa. Melkoinen mielikuva muuten sellainen, että pakistanilainen miljonääri tursauttelee paskaa muoviseen pussiin jossain sukellusveneen perukoilla. Muut joutuvat kuuntelemaan ikävästi persereiän tuottamaa epävireistä sointia.

Olet sairas!

Olivat aluksessa pari tuntia.

Sinä taidat kärsiä jostain vakavasta taudista, jos käyt psrin tunnin aikana koko ajan paskalla?

Olet varmasti ällöttävä ulkoisestikin.

Nehän kyyhötti aluksessa monta päivää, joten paskansivat vähintään kaksi kertaa päivässä kukin. Ja loppuaikoina takuulla, kun tiesivät, että kuolo korjaa, takuulla ripuloivat muhkeat "rusketusraidat" alushousuihinsa.

Sinusta kertoo kaiken se, miten keskitys asian sijasta muihin keskustelijoihin. Olet älyltäsi köyhä, syöt masennuslääkkeitä.

Vierailija
2117/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ainoa keino lopettaa turistimatkat titanicille olisi laittaa sinne vedenalaisia räjähteitä ja tuhota koko hylky.

Vierailija
2118/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista että Titanic vei samasta perheestä taas hengen.

Toivottavasti kaverin lapsenlapsi ei innostu lähtemään meren pohjaan näkemään iso-ja isoisoiso(vai mitkä ovatkaan) vanhempiensa kohtalon paikkaa. Tit-nimisellä aluksella. Joka kestää mitä vain.

Ja hänen lapsenlapsensa T-nimisellä sukellusveneellä, supervarmalla.

Ja sitten ei olekaan enää sukua jäljellä

Samaa ajattelin että kun noiden luku kasvaa kasvaa myös perästämenevien luku....?

Vierailija
2119/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi merenpohjaan tai avaruuteen vaikka Ralph Fiennes rukoilisi matkaseuraksi. Saati pakottaisi sinne purkkiin mukaan omaa lastani joka on peloissaan. Sairasta.

Vierailija
2120/2201 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tarkemmin juuri noiden tyyppien taustasta, mutta saattoivat jättää vaikkapa paljon työpaikkoja perustamissaan yrityksissä jne.

Ripulia ne jättivät. Saattoivat olla narsistisia pomoja, joiden alaiset värjyivät pelosta, milloin massan ruoska viuhuu. Varmuuden varalta näin oli kaikille parempi. Ei paljon äly päätä pakottanut myöskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi