mieheni on ihana!
Olen aina ollut hieman erilainen kuin muut. Minulla on autismi, joka asettaa minut eristyksiin sosiaalisissa tilanteista. Mutta eräänä päivänä, tapasin miehen, joka sai minut tuntemaan oloni mukavaksi. Hänen nimensä oli Tomi ja hän oli niin ymmärtäväinen ja kärsivällinen kanssani. Vietimme paljon aikaa yhdessä, kävelimme käsi kädessä rannalla ja istuimme pitkään nauttien toistemme seurasta. Mutta eräänä päivänä, olimme kahvilassa ja huomasin kauniin pöydän nurkassa. Se oli kaiverrettu monilla kauniilla kuvioilla ja se oli niin yksityiskohtainen ja kaunis olin aivan lumoutunut siitä. Aloin puhua pöydästä Tomille, kuinka kaunis se oli ja miten halusin omistaa sen. Tomi katsoi minua hieman hämmästyneenä, mutta sitten hän hymyili ja sanoi, "No miksei me mennä naimisiin sen kanssa?".
Sanoimme vain leikillämme, mutta ajatus jäi minuun kiinni. Aina kun kuljimme kahvilan ohi, teeskentelin, että olin hienossa valkoisessa hääpuvussa ja astuin alas portaita kohti tuota kaunista pöytää. Ja sitten eräänä päivänä, Tomi yllätti minut hän oli ostanut sen minulle. Hän sanoi, että pöytä muistutti häntä minusta ja että hän halusi, että minulla oli jotain kaunista, joka ilahduttaisi minua aina kun näkisin sen. Ja niin, istun nyt tässä, kirjoittaen tätä tarinaa tuon kauniin pöydän äärellä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on surkeeta kuraa
On kyllä. Ei käy kateeksi kustannustoimittajia, mitä sontaa ihmiset niille lähettää, kun kattoo mitä jopa sitten pääsee läpi. Jos se valkomekkoinen olisi Toni, niin sitten tääkin varmaan painettais myyntiin. (Ei vinkki!)
totta