Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä kyrpävyö?

Vierailija
19.06.2023 |

Mies haluaisi kokeilla sträppärillä penetroitumista hänen anaaliin ja nyt tarvitsin neuvoja mikä dildo ja mikä vyö olisi paras tähän tarkoitukseen? Voisin ostaa tuotteet juhannuksen mökkireissulle, eli pk-seudulta on "setti" hakusessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesta päätellen olet mies joten käytä omaasi jos se seisoo. 

Vierailija
2/4 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin katselemaan Hotlipsistä tai Keltaisesta Ruususta. Varmaan muut osaa auttaa mallin kanssa enemmän.

Vierailija
4/4 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, täytyy myöntää että tää on aika erikoinen pyyntö mutta kerron silti tarinan!

Siis, mä oon tällainen timmi nainen, joka tykkää vähän erikoisemmista jutuista. Oon tavannut tämmösen miehen, joka on ihan hulluna siihen että mä alistan häntä. Ja ei siinä mitään, mä nautin siitä itsekin! Mutta tässä yksi päivä meidän sessiossa tää mies alkoi väittämään että hän haluaisi olla mun edessä kuin pieni possu. Siis what?! En oikein tiennyt mitä ajatella, mutta päätin antaa sille mahdollisuuden.

Aloitin sitten piiskauksella ja mies makasi kiltisti mun edessä lattialla. Sanoin sille että "noin, sie oot nyt se pieni possu" ja mies alkoi nauramaan hysteerisesti! Hehe, en tajunnut aluks mitä tälle tyyppille oikein tapahtui, mutta sitten se selitti että se oli vaan niin innostunut ideasta että alkoi nauramaan. No, sanoin sille että jos naurat vielä kerran niin tää sessio päättyy siihen paikkaan.

Jatkoin sitten piiskaamista ja mies makasi kiltisti mun edessä. Ja täytyy myöntää, se oli ihan mielettömän kiihottavaa! En ollut koskaan ennen kokenut sellaista alistamisen ja hallinnan tunnetta. Enkä koskaan ennen ollut ajatellut että mies voisi haluta olla mun edessä kuin pieni possu!  Sitte työnsin sträppärin sen anaaliin ja täytin teko spermalla. Sai pierrä ulos.

Lopulta sessio päättyi ja me huilattiin hetki. Mies sanoi mulle että se oli ollut yksi parhaista sessioista ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä