Laitoin ranskiksia uuniin ja siipaloin makkaraa sekaan
Perheen miehet vaikuttaa tyytyväisiltä ruokatarjoiluun.
Kommentit (44)
Itse siipaloisin päälle vielä juustoa ja hunnuttaisin koko komeuden Heintzin ketzhupilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siipaloit??
Siipaloida on ihana sana.
Man ser det som en kombination av "viipaloida" och "siivuttaa". Man ser tunna korvskivor framför sig med det ordet.
No puhu suomea, jos noin hyvin osaat, pöljäke.
Se on ruotsalainen homo joka ei Suomea osaa.
On vain eksynyt väärälle palstalle diivailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas syödään pottuvoita, kesäytyneitä särkiä, kunnan manattua leipää ja juodaan huitua ja puolukkavettä.
Manattu leipä kuulostaa aika kiinnostavalta. En kyllä noista muistakaaan tunnista muita kuin pottuvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siipaloit??
Man ser det som en kombination av "viipaloida" och "siivuttaa". Man ser tunna korvskivor framför sig med det ordet.
Man blir nog väldigt motiverad att göra som du skriver då du gör det så vackert. Det pedagogiska greppet är helt ofelbart.
Vierailija kirjoitti:
Helteillä pitäisi syödä kevyesti. Itse tänään nautin viiliä, lasagnea, leipää kurkulla ja tomaatilla. Ei raskaita suolaisia ja rasvaisia ruokia.
Miten niin muka pitäisi syödä kevyesti?
Kuulosti ihanalta.
Minä tein juuri pakaste kalasta kerma kastiketta. Grilli vihannesten kera. Varsinainen pikaruoka. Yhdistin ne mössöksi ja söin hyvällä ruokahalulla. Raastoin vähän kurkkua sekaan sekä yhden tomaatin. Ihan vaan, siksi, että annos kulkisi hyvin suolessa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti ihanalta.
Minä tein juuri pakaste kalasta kerma kastiketta. Grilli vihannesten kera. Varsinainen pikaruoka. Yhdistin ne mössöksi ja söin hyvällä ruokahalulla. Raastoin vähän kurkkua sekaan sekä yhden tomaatin. Ihan vaan, siksi, että annos kulkisi hyvin suolessa eteenpäin.
Mitenkäs kala muutetaan kermakastikkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Helteillä pitäisi syödä kevyesti. Itse tänään nautin viiliä, lasagnea, leipää kurkulla ja tomaatilla. Ei raskaita suolaisia ja rasvaisia ruokia.
Helteellä kyllä kannattaa syödä enemmän suolaa kuin viileällä säällä, koska hikoilun mukana suolaa myös menetetään enemmän.
Kuulostaa kivalta mutta ällö olo tosta tulee.
Helppo arvata että perheesi miehet on tyypillisiä läskimahaisia mursuja.
Ilman muuta reagoin niin, että ap tarkoitti siipalointia, joka kuulostaa ihan mainiolta suomen kielen mukaiselta sanalta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarjoilet ruokajuomaksi?
Thunderia.
Ap
Nam. Reilusti suolaa ranskalaisiin ja majoneesia päälle. Rouhittua mustapippuria ja ihan henkäys valkosipulijauhetta vielä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siipaloit??
Man blir nog väldigt motiverad att göra som du skriver då du gör det så vackert. Det pedagogiska greppet är helt ofelbart.
Junttiruotsia, ei kannata kirjoitella kielellä jota ei oikeasti osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siipaloit??
Mene jonnekin muualle sönköttämään ruotsia. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas syödään pottuvoita, kesäytyneitä särkiä, kunnan manattua leipää ja juodaan huitua ja puolukkavettä.
Kalle Päätalo
Vierailija kirjoitti:
Missä on hellettä? Itse asun Etelä-Suomessa ja ulkona on alle +25 astetta.