Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla tulee olemaan alkoholiton Juhannus

Vierailija
18.06.2023 |

Niin oli myös viime vuonna, ihanaa nauttia suviyöstä ja vielä tuntea SE ja muistaa seuraavana päivänä miten linnut lauloivat ja hyttyset inisivät. Ihan parasta jees!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä SE? muna?

Vierailija
2/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty. No problemo täälläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä.

Minäkin aion nauttia juhannuksesta, ja kyllä todellakin muistan seuraavana päivänä kaikki tapahtumat, vaikka alkoholijuomia nautinkin. Ei minulla muisti tai tuntoaisti häviä parin viinilasillisen jälkeenkään. Jokainen tyylillään.

Vierailija
4/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut pitkäripasen matkatoimistolta menolipun tajukankaalle. Imekää sykkivää spedet.

Vierailija
5/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aion nauttia juhannuksesta, ja kyllä todellakin muistan seuraavana päivänä kaikki tapahtumat, vaikka alkoholijuomia nautinkin. Ei minulla muisti tai tuntoaisti häviä parin viinilasillisen jälkeenkään. Jokainen tyylillään.

He, jotka väittävät muistavansa ja käyttäytyvänsä juovuspäissään hyvin, EIVÄT SITÄ KÄYTÄNNÖSSÄ TEE EIVÄTKÄ OLE, joten lopeta valehteleminen.

Vierailija
6/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He, jotka väittävät muistavansa ja käyttäytyvänsä juovuspäissään hyvin, EIVÄT SITÄ KÄYTÄNNÖSSÄ TEE EIVÄTKÄ OLE, joten lopeta valehteleminen.

En ajatellutkaan olla juovuspäissäni. 

Vierailija
7/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onko siinä nyt jotain outoa, että on selvinpäin? Pari juhannusta tuli nuorena maisteltua, muuten hurahtanut elämästä 50 vuotta selvinpäin.

Eikä muuten ole edes nykyään mikään ihme. On ties mitä streittaria, r..kkaria, h..ttaria ja mitä niitä nyt onkaan. Maailma on sopeutuvampi nykyään.

Vierailija
8/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo pikku linnut laulaa joka päivä ja hyttyset inisee, ettei mitään ongelmia muistaa NIITÄ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme