Työtön! Miksi en löydä video-CV:täsi sosiaalisesta mediasta? En voi tarjota työtä, jos et ilmoita työnhaustasi.
On tärkeää ilmoittaa, että työnhakusi on käynnissä.
Kommentit (34)
Video? Etkö jaksa lukea sivun mittaista tekstiä?
Työnantaja ei käytä aikaansa tuollaiseen etsintään. Hän pistää työnhakijan ilmoittatumaan oma-aloitteisesti.
Miks pitäis olla tieto sosiaalisessa mediassa?
Mun some ei ole julkinen. Kiitos häiriintyneen eksäni.
Jos normi cv ei kelpaa niin voi voi. Ja tuskin olen laittanut sulle hakemusta.
Minulla on monta cv-videota netissä, mutta ne maksavat sinulle, pervertikko-mikko.
On se siellä, mutta kun sinä pösilö et osaa hakea sitä sieltä, kuten et osaa käyttää edes sähköpostia. En ole kyllä ennen törmännyt siihen , että joku huutelee cv:den perään Vauva.fi:ssä. Nyt sekin on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan rekrytoijilla on 7-vuotiaan Adhd-lapsen keskittymiskyky. Pitää olla animaatiota ja hauskoja ääniä, mielellään räjähdyksiä. Joku aataminaikuinen cv, huoh, kuka niitä jaksaa! Tärkeintä on että olet dynaaminen brändi.
Ap, hoitaja kutsuu sua syömään iltapalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan rekrytoijilla on 7-vuotiaan Adhd-lapsen keskittymiskyky. Pitää olla animaatiota ja hauskoja ääniä, mielellään räjähdyksiä. Joku aataminaikuinen cv, huoh, kuka niitä jaksaa! Tärkeintä on että olet dynaaminen brändi.
:DD
Seuraavan hakemuksen teenkin tiktok tanssina jossain kämäsellä juna-asemalla.
Miks haluut videon ootko joku pervo häh?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kertoo sen verran työnantajasta, ettei todellakaan tarvitse olla yhteyksissä.
Nykyisessä nettimaailmassa suurinta paskaa ovat juurikin videot.
Katsokaa nyt vaikka jotain iltapäivälehtien videoita. Ensiksi pari minuuttia mainoksia, sitten jotain sekavaa ja heiluvaa videokuvaa ja ropinaa.
Videon katsottuasi olet silleen että "mitä tästä videosta siis oikein pitikään katsoa?
Huomaat että olet käyttänyt elämästäsi viisi minuuttia johonkin täysin tyhjänpäiväiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun some ei ole julkinen. Kiitos häiriintyneen eksäni.
Kahdella sanalla. Tyttönimesi ja eräs kaupunki löysin sukulaisesi, jonka julkaisua olit tykännyt - ta daa!
Sosiaalinen media on täyttä roskaa. Extrovertit huutajat postaa joka päivät tiedotteita itsestään. Ällöttävää.
Sinusta ap pitäisi tehdä huoli-ilmoitus. Tuo jatkuva kettuilu ja ketjujen tehtailu ei ole ihan tervettä.
Etkö osaa lukea vai miksi cv on oltava videon muodossa?
ei ole tarvetta että löytäisit. potentiaaliset työnantajat ovat minuun yhteydessä.