Mitä tehdä yksin juhannuksena?
Kommentit (41)
Menee jonnekin nuotiopaijalle grillaamaan makkaraa, syömään perunasalaattia ja juomaan limsaa. Kotimatkalla poimit kukat kotiin.
Katso netistä onko lähiseudullasi mitään festareita, jos sattuisi kiinnostamaan.
Tuu mökille, saunotaan, syödään ja naidaan.
Olen ollut yksin kaupungissa ja käynyt kävelyllä katsomassa yleistä kokkoa, tehnyt kotona hyvää ruokaa ja katsonut jonkun leffan. Kaupungissa on silloin tosi hiljaista, mistä voi nauttia.
Eikö kaikki ihmiset oo jossain mökeillä juhannuksena? Että niinku mikä se "ihmisten ilmoille" vois olla?
En halua yhtään miestä elämääni sotkemaan.
Koira on kuitenki hoidettavana, että se vähän rajottaa. Muuten olis voinu lähteä vaikka toiseen kaupunkiin hotelliin yöksi, tai jotain.
Varmaan kannattaa kuluttaa aikaa vauva palstalla. Ensi viikonloppu on ihan normaali viikon loppu.
Juhannus on vain päivä päivien joukossa. Itse halauisin olla vaan kotonani, mutta taas tuntuu siltä, että ohjelmaa on järkätty. Ei olisi pakko osallistua, mutta lasten takia.
Miksi juhannuksena pitäisi niin tehdä mitään? Itse nautin kun taloyhtiö tyhjenee ja on rauhaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki ihmiset oo jossain mökeillä juhannuksena? Että niinku mikä se "ihmisten ilmoille" vois olla?
En halua yhtään miestä elämääni sotkemaan.
Koira on kuitenki hoidettavana, että se vähän rajottaa. Muuten olis voinu lähteä vaikka toiseen kaupunkiin hotelliin yöksi, tai jotain.
Ota koira mukaan hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yksin kaupungissa ja käynyt kävelyllä katsomassa yleistä kokkoa, tehnyt kotona hyvää ruokaa ja katsonut jonkun leffan. Kaupungissa on silloin tosi hiljaista, mistä voi nauttia.
Missä kaupungissa muka on hiljaista juhannuksena? Helsinki? Ainakaan täällä Tampereella ei ole yhtään sen hiljaisempaa kun muutenkaan. Ja se sitten v*tuttaa! Ois niin ihanaa kun kaikki perseilevät autoilijat painuisi edes juhannuksena pois kaupungista, mutta mitä vielä! Täällä kaahaillaan ja poljetaan jalankulkijoiden oikeuksia ihan niinkuin joka päivä muutenkin.
En kyllä usko oman kotikaupunkini tyhjenevän juhannuksena. Nuorena kyllä oli autiota ja joka paikka kiinni.
Kokoa joku menevä kesäbiisilista ja huudata sitä sielusi kyllyydestä. Kukaan ei häiriinny :)
Mua kiinnostaa ennen vastausta tietää mitä tekisit, jos et olisi yksin ? mitä odottaisit tulevalta juhannukselta.
Voi seurata uutisista juhannuksen bodycountin kehittymistä. Hukkuneet ja väkivallan uhrit jne.
Tule tänne minun luokse viettämään juhannusta. Saunotaan ym mukavaa.
Oletko nainen?
Juhannus6666 kirjoitti:
Oletko nainen?
Mielelläni. 😊
-ap (Pena)
Juhannus6666 kirjoitti:
Oletko nainen?
Tsiisus mikä pervo, sun luota ei elävänä pois pääse!
Porukka olettaa että ap on nainen.
Mene ihmisten ilmoille. Juhannusyö on rakkauden aikaa.